środa, 27 lutego 2013

27022013: new leggings


Jestem! Przez kilka dni mnie tu nie było, ale to wszystko ze względu na bezsenność, która towarzyszy mi od kilku dni. Przez ostatnie 3 noce spałam łącznie ok. 12h... Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze szkoła, do której w poniedziałek niestety musiałam wrócić. Ostatnio ogółem chodzę bardzo rozdrażniona, więc lepiej się do mnie nie zbliżać (haha:D). 
Dziś bez większego szału - kolejny klasyk. Na pierwszym planie nowe legginsy, zakupione w sklepiku niedaleko mojej szkoły za jedyne 30zł. Nie jestem jeszcze do nich w pełni przekonana (mam wrażenie, że moje nogi wyglądają w nich niekorzystnie), ale i tak postanowiłam je tutaj zaprezentować. Do tego ulubiona biała koszula i jasna ramoneska. Standardowo lity, złoty zegarek i naszyjnik. "Koczek" na głowie (tak, same zdjęcia z profilu ze względu na moje odstające uszy) i czerwona szminka. Tak właśnie byłam ubrana podczas kręcenia teledysku, w którym byłam statystką.









zdjęcia: Karina Lipińska
legginsy, zegarek, płaszcz - no name / koszula, ramoneska, torba - h&m / naszyjnik - mohito / buty - czasnabuty.pl

Plus mam do Was prośbę. Biorę udział w konkursie i potrzebuję Waszych głosów. Głosować można chyba tylko do jutra. Tutaj macie link: https://www.facebook.com/soPerlage?sk=app_197506877041602&app_data=4919
Za każdy głos bardzo dziękuję! 

124 komentarze:

  1. fajna kurtka :))

    ale nie pal bo zniszczysz cere :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful :)



    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepsza ;*


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie/ leginsy skórzane zawsze poszerzają i trzeba mieć idealną figurę aby móc sobie na nie pozwolić.No nie wyglądasz w nich tak źle.

    OdpowiedzUsuń
  5. ramoneska jest śliczna ^^
    głosowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki teledysk ? świetna stylizacja.! po prostu cała TY :) :)/ KK.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna stylizacja , elegancka ale tez na codzień;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia! ślicznie Ci w koczku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przede wszystkim zrób coś z paznokciami, strasznie nieestetycznie to wygląda, gdy jeden paznokieć jest krótki, drugi długi, najlepiej obetnij je na krótko wszystkie.
    Nie chcę być niemiła, ale ludzie mieli rację pisząc, że masz brzydkie zęby, nie wiem, może załóż aparat, albo chociaż wybiel, nie będzie to tak raziło. :)
    Uważam, że zdjęcia wyszły bardzo niekorzystnie, najgorzej ze wszystkich wcześniejszych postów.
    Wyglądasz przeokropnie z papierosem, jak jakaś tania dziewczyna. Po co Ci to ja się pytam?
    Jesteś strasznie niziutka, ile masz wzrostu?
    Odp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jeden paznokieć jest krótki i nie zetnę ich :) Rosną mi bardzo szybko, więc lada moment wszystko się wyrówna. Co do zębów - nie są one najważniejsze na blogu. Ja do nich przywykłam i większości osób one nie przeszkadzają, tylko ANONIMOWYM użytkownikom. Poza tym wybielanie to nie najtańszy zabieg, więc sobie daruję. Palenie natomiast to tylko i wyłącznie moja sprawa. Niekorzystnie? Może i tutaj masz rację, ale to wszystko przez bezsenność.
      168cm, więc aż taka niska nie jestem :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Mam na imię Asia, mam 18 lat, jestem z Torunia.
      Coś więcej chcesz wiedzieć?
      Jestem tutaj anonimowo, ponieważ nie widzę sensu zakładania konta, aby napisać cokolwiek. :)
      W sumie prawie 170 cm. ale nie widać tego u Ciebie..
      Kup sobie 'białą perłę' ;)

      Usuń
    3. bo znajomi ci tego nie powiedzą

      Usuń
    4. Myję zęby co najmniej 3 razy dziennie i próbowałam już chyba wszystkich past. Mam żółtawą kość zębową od małego i za wiele z tym nie zrobię.
      A po co mają mi to mówić? Zdaję sobie z tego sprawę, przeczytałam już niejeden komentarz na ten temat. W tym poście nie oceniamy moich zębów, tylko ubiór :)
      :))

      Usuń
    5. Jeśli chciałbyś wybielić zęby, bez wizyty u dentysty , kup sobie jak ktoś wyżej napisał - Białą perłę, taki wybielacz, naprawdę pomaga, nawet jeśli masz żółtawą kość zębową, ja też taką miałam w niektórych miejscach i po tym sporo się wybieliło. Polecam ;]

      Usuń
  10. mała jesteś, współczuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, jakoś sobie z tym radzę :D

      Usuń
    2. mała? ona ma właśnie idealny wzrost! Jak nosi buty na obcasach to jest wysoka, a jak nosi np. baleriny to też nie jest niska! ale masz kompleksy ;/

      Usuń
  11. Okropne brwi i zeby!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZGADZAM SIĘ Z OSOBĄ POWYŻEJ
      BRWI I ZĘBY TRAGEDIA :)
      Brwi żeby były ładne, muszą być RÓWNE

      Usuń
    2. Ja się czuję w nich OK - najważniejsze! :)

      Usuń
    3. O maaaaatko! Co za pocisk, podpisujcie się chociaż może jeśli stać Was na takie prymitywne komentarze (które zresztą nie pokrywają się zupełnie z prawdą), co? Nie mam zielonego pojęcia o co Wy się tak czepiacie. Przecież Ada ma bardzo ładne brwi i normalne zęby. Ech, widząc coś takiego nie mogę się powstrzymać żeby czegoś nie napisać. Żałosne.

      Usuń
  12. ada, malujesz kreski na dole?

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz ;) A nogi nawet w tych legginsach masz zgrabne :))

    OdpowiedzUsuń
  14. stylizacja świetna ,najbardziej podobają mi się zdjęcia w czerni
    świetnie ci w związanych włosach !
    <3
    zapraszam; www.dulceti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak najbardziej zestaw mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Abstrahując od tego czy palenie jest dobre czy nie, bo Ty sama rozstrzygasz co robisz, ale nie boisz się, że ktoś ze szkoły (nauczyciel, wychowawca) zobaczy te zdjęcia i się do Ciebie przyczepi? W końcu chyba nie masz 18 lat i nawet jeśli nie obniży Ci zachowania, to może Cię na lekcjach gnębić. Nie obawiasz się tego? Różne rzeczy się zdarzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakim konkretnie sklepie kupiłas te spodnie?;))) tam obok kiosku?

      Usuń
    2. Nie, nie :) Jak idziesz w kierunku Ronda masz obok siebie dwa sklepy z wystawionymi manekinami przed nimi :) W jednym z nich (w jednym i drugim są prawie te same ciuchy) kupiłam legginsy :)

      Usuń
    3. Ahas, dziękuję bardzo:*

      Usuń
  17. genialny zestaw;) bardzo podoba mi się ta jasna góra stylizacji i cudny koczek:)
    pozdrawiam P

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna kurteczka, sama muszę sobie podobną sprawić na nadchodzący sezon <3
    Poza tym jak zwykle ślicznie wyglądasz kochana!

    pozdrawiam,
    Style Junkie

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale mnie wkurzaja takie anonimki :/ aż się coś robi. Każdy ma swoją urodę, a ty jesteś ladna i widać, że zdajesz sobie z tego sprawę genialnie to podkreślając. Pozdrawiam, P.

    OdpowiedzUsuń
  20. ale świetnie.;) ramoneska jest świetna.;)

    OdpowiedzUsuń
  21. hahahaha, mówiłaś, że akceptujesz swoje uszy, a teraz zaczęły ci przeszkadzać??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od zawsze mi one przeszkadzają, ale je akceptuję. Nikt nie jest idealny! :)

      Usuń
  22. matko, żeby w tych zdjęciach nawet do jednego krótszego paznokcia się przyczepić to już przegięcie :P ktoś (bo obstawiam, że to jakaś jedna osoba, góra dwie) musi Cię baardzo nie lubić ;) ale taka już rola anonimów, przeważnie nic miłego nie mają do powiedzenia :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale Ci tu ludzie zazdroszczą..bynajmniej ja tak uważam.. jeśli ktoś nas krytykuje sam musi być idealny a ludzie tacy nie są więc to wszystko z zazdrości.. więc mam nadzieję że się nie przejmujesz :)
    świetnie wyglądasz.. a legginsy są świetne i nie żałuj zakupu :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny masz styl :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna stylizacja, legginsy zdecydowanie wyglądają korzystnie, fajnie prezentują się z koszulą:) pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  26. może ja jestem inna ale mi podobają się zdjęcia z papierosem chociaż nie przepadam za paleniem. ładnie Ci w spiętych włosach (;
    ps. mam nadzieję, że niedługo pojawi się kolor <;

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna ramoneska ;) Ładna stylizacja;)
    Zapraszam do mnie ;)
    http://tresor-in-love.blogspot.com/

    Pozdrawiam aa i nie przejmuj się komentarzami anonimów ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. You look amazing!

    OdpowiedzUsuń
  29. jestes brzydka, mała, masz grube i krótkie nóżki i śmierdzi Ci z buzi:D umarłam ze śmiechu.
    a tak serio to mi się osobiście bardzo podoba, jak każdy Twój post, szczególnie koszula z ramoneską (marzę o takiej). Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. czyim aparatem były robione zdjęcia? :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Lepiej wyglądasz w rozpuszczonych włosach. Bo masz uszy wielkości połowy głowy. Nie wygląda to korzystnie. A co do ciuchów hmmm połowa tomaszowianek tak wygląda.Nic specjalnego tu nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że lepiej wyglądam w rozpuszczonych włosach. Co do ciuchów - nie twierdzę, że jakoś specjalnie się wyróżniam :) To zwykły klasyczny zestaw :)

      Usuń
  32. jak zawsze genialnie wyglądasz, świetne lity!

    OdpowiedzUsuń
  33. Stylizacja ładna, chociaż zdecydowanie bardziej wolę Ciebie w ostrzejszej wersji z rozpuszczonymi włosami. Co do spodni to wyglądasz w nich bardzo dobrze, więc bezzastanowienia je nakładaj. Zmieniając temat: ile anonimowych komentarzy - coś mi się wydaje, że jest to jedna i ta sama osoba. Nie przejmuj się. Jesteś świetna w tym co robisz - nie zapominaj o tym. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. piękny klasyk :> Tak uwielbiam Twojego bloga, że zawsze z niecierpliwością czekam na kolejny post. Jesteś niesamowitą blogerką :)

    OdpowiedzUsuń
  35. A mi się bardzo podobasz w związanych włosach;D Świetna kurtka! No i głos oczywiście masz oddany;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Mega kobieco i z klasą ! pięknie ! <3



    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  37. podoba mi sie ta stylizacja :) fajna i kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Moim zdaniem te legginsy fajnie na Tobie wyglądają ;) Zegarek- cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  39. kiedy robimy znowu zdjęcia elfiku? :*

    OdpowiedzUsuń
  40. ale sie przyczepili do tych zebow :O nie widze w nich nic strasznego, nie masz usmiechu gwiazdy kina, ale nie rozumiem tak strasznej krytyki? wiekszosc ludzi (a napewno tych co komentuja) ma takie zeby, czyli NORMALNE. raczej rzadkoscia jest zeby ktos mial idelanie proste, biale zeby ;) moim zdaniem Twoje są ok, nie rozumiem krytyki. zreszta to blog bardziej o modzie a nie o zebach.. ludzie...

    + za odwagę, przynajmniej nie boisz się zaakceptować komentarzy krytyki. nie to co Twoja kolezanka kinga, ktora nie zaakceptowała żadnego z moich 3 komentarzy pod swoim nowym wpisem. nie jest uczciwa, ale dla ciebie propsy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. pięknie wyglądasz! :) legginsy bardzo mi się podobają, ładnie Ci w nich. Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie Ci w związanych włosach :)
    Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  43. Jej! Świetnie Ci w koczku;-)
    moim zdaniem Twoje nogi w tych legginsach wyglądają przyzwoicie;-)
    +masz przecudowne paznokcie, jak Ty to robisz,że one Ci się nie łamnią? Ja niestety mam z paznokciami problem,ponieważ strasznie się mi łamią:(

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo klimatyczne zdjęcie, śliczna jesteś :) ramoneska z koszulą i naszyjnikiem świetne, legginsy mnie niezbyt przekonują, ale z całością współgrają ok. i widzę, że nie ja jedna nie lubię swoich uszu, ale Twoje nie wyglądają źle, moje są dużo gorsze :P i mimo wszystko, bardzo dobrze Ci w takim koczku. a zdjęcia z papierosem też coś w sobie mają, według mnie wcale nie wyglądasz na nich jak 'tania dziewczyna'. btw widzę linki palisz? najlepsze :P

    OdpowiedzUsuń
  45. Pięknie <3ślicznie wygladasz :D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie wiem dlaczego się ciebie tak czepiają ci anonimowi ! Jesteś mega śliczną kobietą i masz normalne zęby i uszy. Ludzie wylewają na tobie własne koneksję i zazdrość. Jesteś naprawdę śliczna i masz super styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudownie wyglądasz :) Legginsy jak najbardziej ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetnie wyglądasz :D Chętnie bym obejrzała ten teledysk :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Wyglądasz cudownie! Dodaję do obserwowanych!! ;)
    Pozdrawiam - doceesegredoo ;*

    OdpowiedzUsuń
  50. OMOMOOMOM FAJECZKA OMOMOMOMO
    Fajeczka, czyli wszystko to co lubię..
    A foty i Ty zawsze fajne :D
    Dzięki za komentarz i zapraszam na nowy pościk :D
    Poooooooooooooooooooooozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Jakiego różu do policzków używasz? Tylko prosiłabym dokładnie,strasznie mi się podoba.

    Pierwsze czarno białe zdjęcie cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  52. post nieco inny od wcześniejszych - zmiana fryzury zrobiła swoje :) pozytywnie zaskakujesz i oczywiście świetnie wyglądasz!
    PS. oryginalna ramoneska
    buziaki,
    Katania

    OdpowiedzUsuń
  53. Ślicznie wyglądasz ! Z klasą a zarazem kobieco ! :) Bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  54. jejku walić anonimów. na mnie jadą, że wyglądam jak chomik :/
    debile. jesteś śliczna i za to cię kochamy.
    wyglądasz super <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie przejmuj się tymi anonimowaymi komentarzami ;) Zęby jak zęby i tyle. :) Jest pełno modelek z brzydkimi zębami i ogromnymi szparami między nimi i im jakoś nikt uwagi nie zwraca , po za tym , nie rozumiem co się tak uczepili , nawet na tych zdjęciach nie rzucają się Twoje zęby w oczy. Bitch Pleas :))
    Poważnie wyglądasz w koku ;d

    OdpowiedzUsuń
  56. Wyglądasz przepięknie ;) Bardzo ładnie Ci ze spiętymi włosami ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Legginsy są świetnym trafem! Jak i cała stylizacja... Muszę Cię obserwować :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ojej nie poznałam Ciebie w tym koku:) Wyglądasz świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  59. czadowo kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  60. Rewelacja jak zawsze z resztą :D

    OdpowiedzUsuń
  61. legginsy są świetne :* bardzo mi się ten set podoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  62. jak zawsze super kochanie.
    nie rozumiem tych anonimów , mi się te twoje uszka podobają
    a co bądź widywałam większe :d

    OdpowiedzUsuń
  63. Jesteś śliczna i do tego świetnie ubrana <3

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo fajny zwyklak :))
    Podoba mi się Twój styl :)
    zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  65. kołnierzyki to moja miłość, a do tego te świetne buty, które nadają ciężkości całej stylizacji! mega :)
    Pozdrowienia, Tomek :)

    OdpowiedzUsuń
  66. co ty piepszysz ? przecież nie masz odstających uszów (wiem, bo widziałam twój post w tym chyba wiśniowym sweterku) :D

    OdpowiedzUsuń
  67. bardzo podoba mi sie taki look ! koszula, leggi i ramoneska sa świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  68. bardzo mi się podoba ten set a w szczególności ramoneska i legginsy !
    świetnie wyglądasz w związanych włosach tak inaczej :))

    OdpowiedzUsuń
  69. czytając te wszystkie anonimowe komentarze przychodzi mi do głowy tylko jedno stwierdzenie: ludzie potrafią być na prawdę wredni jak nie muszą ujawniać swojego nazwiska...

    pozostaje się tylko nie przejmować i robić swoje, czyli to co Ci najlepiej wychodzi :) sesja bardzo ładna, papieros to przecież tylko rekwizyt na tych zdjęciach, czego niektórzy nie potrafią zrozumieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Stylizacja może i klasyczna, ale elegancka i bardzo urokliwa. Pasują ci te kolory. A o leginsy nie masz się co martwić, gdyż idealnie w nich wyglądasz ;) Jestem w pełni na plus.
    U mnie nowy wpis, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  71. kremowa ramoneska jest cudna <3 jestem zachwycona :)

    www.classicorcool.com - mój blog
    dodałąm do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetne legginsy ^^
    Lity cudowne ^^ *_*

    OdpowiedzUsuń
  73. pierwsze czarno-białe zdjęcie jest cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  74. Masz idealne nogi do takich spodni. Podobasz mi sie w takim uczesaniu. Piekna marynarka i udany set. Jestem przeciwna paleniu papierosow, wiec Ci musze pogrozic:P

    OdpowiedzUsuń
  75. Rany, jacy hejterzy :ss Fajnie, że oni są idealni. Zresztą Twoje zęby są ok, brwi też!
    Wyglądasz bardzo fajnie, ak zwykle zresztą :)
    Podoba nam się Twój styl!

    OdpowiedzUsuń
  76. Uwierz, że wszystko tutaj wygląda rewelacyjnie, łącznie z Twoimi nogami :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. legginsy i ramoneska najlepsze<33

    OdpowiedzUsuń
  78. Witamy. Super stylizacja. Obserwujemy i liczymy na rewanz.
    Jakdwiekroplewody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Fenomenalna stylizacja ♥ Kocham te buty :))

    OdpowiedzUsuń
  80. dasz link postu o odchudzaniu?

    OdpowiedzUsuń
  81. Lubię koczki :)

    OdpowiedzUsuń
  82. piękne zdjęcia i jak najbardziej cudowna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. fuuu papierosy :D
    jasna ramoneska mega sie wpasowala, a nogi dobrze wygladaja, co ty chcesz!!!
    kiedy teledysk bedzie gotowy :D ?

    lifeofapropser.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. niektóre komentarze masz tutaj zabawne bardzo hehe nie wiedziałam że masz grube nogi i jesteś mała oraz śmierdzi ci z buzi jejku niektóre dziewczyny są zabawne z zazdrością .
    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. pokazesz tatuaz :)?

    OdpowiedzUsuń
  86. Przepiękny żakiet. Spodnie też są cudowne. Bardzo fajnie wyglądasz w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  87. Moim zdaniem klasyka w Twoim wydaniu wygląda idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  88. uwielbiam te zdjęcia z papierosami, są świetne!!
    legginsy piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  89. bardzo ładnie wyglądasz w koczku :)
    świetne leginsy!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  90. jak się dostałaś do tego teledysku i wgl.opowiesz coś więcej na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
  91. zajebiste stylizacje i zdjecia, bardzo ładnie w koku, oraz konkretny zegarek, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń