wtorek, 12 lutego 2013

12022013: parka


Cześć Kochani! Nareszcie mogę dodać coś nowego na bloga! Jeżeli chodzi o piątkowy pokaz - udał się i to wyśmienicie. Na internecie są już nawet fotki i filmiki z tego eventu, ale pokażę Wam wszystko w najbliższym poście z mixem zdjęć. Wczoraj oficjalnie rozpoczęłam ferie, które mam nadzieję, że wykorzystam w należyty sposób. Jutro wybiorę się na łyżwy, natomiast w weekend do Łodzi (?). 
Dziś na pierwszym miejscu parka, którą kupiłam we wrześniu. Jest ona cieniutka, więc idealnie nadaje się na wiosenną pogodę, czy też deszczowe dni jesieni. Urzekła mnie kolorem (wiadomo), krojem oraz korzystną ceną. Ma ona ściągacz, więc talia osy murowana. Do tego koszula z kołnierzykiem, spódnica w azteckie wzory oraz czarne lity. Uwagę też należy zwrócić na złote dodatki, beanie oraz (uwaga) torebkę. Nie jestem fanką tej części garderoby, więc posiadam jedną na dany sezon. Ja biorę się za odpisywania na komentarze, a Was zapraszam do oglądania :) 








zdjęcia: Kuba Woźniak (po kliknięciu zobaczycie jego stronę)
parka - new look / spódnica - ny / koszula, torebka - h&m / buty - czasnabuty.pl / zegarek, beanie - no name / bransoletki - stradivarius, ny

78 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz, strasznie się stęskniłam za Twoimi postami!

    OdpowiedzUsuń
  2. JEJU ŚLICZNA JAK ZWYKLE *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie wyglądasz *.*

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tym zestawie !<3!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelka!! ; ]]]

    i invite to me too

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm podoba mi się WSZYSTKO ;D jesteś świetna.:) na dodatek piękna.:)
    no i nie byłabym sobą gdybym nie powiedziała czegoś na temat butów.:) -BOSKIE :) <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. brakowało mi Twoich stylizacji i postów.
    jak zawsze jestem oczarowana tym jak potrafisz wszystko dobrać!

    PS Dzisiaj pokazuję lakier, który myślę, że Ci się spodoba... jestem bardzo ciekawa Twojej opinii!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. oh wow amazing look! I love the combination of parka and the boots it looks so good yet original <3

    OdpowiedzUsuń
  11. parka i spódniczka są rewelacyjne !

    OdpowiedzUsuń
  12. No śliczne to wszystko . Bardzo ładna kurteczka :] Piękna dziewczyno <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz przepięknie, a parka bardzo nam się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz, ta parka jest śliczna! Zresztą jak cała stylizacja :* Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie wyglądasz, w ogóle to śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. That skirt! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś śliczna! piękna ta parka, tez już bym chciała swoją wyciągnać ah :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna parka ! <3
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobra robota Ada, przyjemny zestaw :* Jeśli tylko można to powiem, że zdjęcia na blokowisku nie wyglądają efektownie ;D w koncu Tomaszow xd

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie stylizacja cudo!

    BloggerkaMarta

    OdpowiedzUsuń
  21. spódniczka - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja, piękna spódniczka... dla mnie bomba:D A.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna spódniczka:) PS. Też kończyłam LO o takim profilu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna stylizacja ! ciekawy blog, wiec dodajemy do obserwowanych ! zapraszamy do nas i do naszego sklepu www.milov.pl :))

    OdpowiedzUsuń
  25. łał, jak zwykle wszystko super! Parka - świetna;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepięknie wyglądasz! Kurteczka wspaniała.
    Czekamy na mixy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super zestawik, świetnie wyglądasz!:) A parka cudna!:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ususnelas posta onodchudzaniu ?

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna parka , świetny look :))

    !!!

    OdpowiedzUsuń
  30. wow .! wyglądasz niesamowicie .! Wszystko idealnie pasuje *.* Jestem zachwycona ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. Młoda , piękna, modna i lekko szalona - rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  32. I love you. :)
    Ale wiesz o tym .
    Super stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  33. genialna kurteczka i spódnica, świetnie wygladasz;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja! Też chcę taką parkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. i love your look <3
    cały zestaw jest baardzo fajny, ale najlepsze według mnie jest koszula ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. Kurtka jest super! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. to już nudne, ze wiecznie zakładasz czapkę do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  38. wyczekiwałam postu- i jest! nareszcie (; meeega mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę doczekać się wiosny i Twoich świeżych, kolorowych i inspirujących zestawień <3

      Usuń
  39. parka boska! upolowałam w zeszłym roku podobną w sh i uwielbiam ją :) fajne, klimatyczne foty! d.

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczna spódniczka:)
    i kurteczka świetna!
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  41. achwyacjace zdjecia, jestem strasznie pozytywnie zaskoczona nimi :) wygladasz slicznie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Masz świetną figurę!<3
    I śliczna spódnica!: )

    OdpowiedzUsuń
  43. świetna spódniczka.. aj..
    i cudowne zdjęcia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. wyglądasz obłędnie!! napatrzeć się nie mogę<3

    OdpowiedzUsuń
  45. ja chcę taką parkę !:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jaka chudzinka *.* :D
    Super stylizacja ;)
    Jeśli możesz wpadnij do nas ;) http://dobremoomenty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Rewelacyjne zdjęcia! A Ty jaka piękna *.*


    http://floweryblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. ale chuda:OOO pewnie nic nie jesz

    OdpowiedzUsuń
  49. świetna stylizacja,
    fajna ta spódniczka ;D

    OdpowiedzUsuń
  50. Biała koszula świetnie współgra ze spódnicą. Bardzo mi się podoba. A do tego parka ,która nadaje bardziej casualowy klimat. Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja uwielbiam parki :) Ostatnio kupiłam sobie nową zieloną i już czekam aż będę mogła ją nosić :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  52. bardzo dobry zestaw, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zdecydowanie jedna z lepszych stylizacji jaką kiedykolwiek oglądałam! Wyglądasz bosko;)

    OdpowiedzUsuń
  54. pięknie wyglądasz i masz śliczną torebkę ; ))
    obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  55. mój ulubiony outfit u Ciebie na blogu. :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  56. Super zdjęcia i naprawde fajny outfit! Pozdrawiam ciepło i będę tu zaglądała częściej!

    OdpowiedzUsuń