wtorek, 5 lutego 2013

05022013: inspirations


Ostatni dzień szkoły. Właściwie to mam już ferie. Kolejne dni spędzę na sali, trenując od rana do wieczora. W piątek występ, a potem dwa tygodnie wolnego. Mam nadzieję, że w te leniwe dni, uda mi się przygotować dla Was obiecany post o kosmetykach. Może dzięki Kini zrobię go w formie filmiku? 
Uwielbiam gdy coś mnie inspiruje, daje do myślenia. Mogą to być osoby, zdjęcia, ubrania, czasopisma, książki, słowa, piosenki, gesty i wiele, wiele innych. Mogłabym tak wymieniać, i wymieniać, gdyż inspirować może nas wszystko. Ja dzięki blogowaniu stałam się wrażliwsza. Zaczęłam dostrzegać coraz mniejsze rzeczy, czyny. Dziś przedstawiam Wam zdjęcia, które nagromadziły się na moim dysku. W czwartek będzie już stylizacja :) 











tumblr, lookbook.nu, madamejulietta.blogspot.com, margaret-j.blogspot.com

60 komentarzy:

  1. ale genialne inspiracje, aż mi sie chce zdjęcia robić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne fotki. Często widuje ostatniego pana na LB. Fajne zdjęcie babki w koronce, no i widzę też postać z skinsów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. skąd jest ten fragment tekstu? wiesz może? chyba zostanie moim motywem przewodnim po życiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarna bielizna(strój) przepiękna...koronkowa dama bardzo zmysłowa, a powyżej niej rock&roll'owa dziewczyna wystrzałowa:)))) bardzo inspirująco tutaj:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia świetne, pan na ostatnim genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tak samo- wydaje mi się, że przygoda z blogowaniem uwrażliwiła mnie i jestem bardziej spostrzegawcza.
    inspiracje świetne!
    kto jest na ostatnich zdjęciach? ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam oglądać takie posty,inspirujące :))

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne inspiracje, idealnie do ciebie pasują !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. taaaaaaak! zrób filmik :D
    maffashion <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne inspiracje ;)
    Zazdroszczę ferii, ja juz niestety po...

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne zdjęcia, bardzo inspirujące;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to udanego występu no i oczywiście udanych ferii;-)
    Ja osobiście nie mogę doczekać się czwartkowego postu;-)
    Daria!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. małe pytanko. Dlaczego nie można komentować jako 'anonimowy' ? ;>

      Usuń
    2. Dziękuję <3 Niebawem powróci ta opcja :)

      Usuń
  13. Mega inspiracje ! Wyszukane :3
    Piosenka genialna - Pezett <3

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne inspiracje : )
    ten facet z lookbooka! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobre inspiracje *.*
    Gdy kupujesz w sh chodzisz w dzień dostawy towaru, czy po paru dniach uda ci się wyszukać takie perełki ?
    Pozdrawiam ; >

    OdpowiedzUsuń
  16. boskie inspiracje, uwielbiam:) A.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super inspiracje;) Zwłaszcza ten tekst;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale się napatrzyłam. Cudeńka ;>

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne zdjęcia <3
    Uwielbiam inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ciekawy blog :) zapraszam do mnie zaczynam dopiero

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog, obserwuję :)
    a ferii zazdroszczę, moje się już skończyły :C

    OdpowiedzUsuń
  22. inspiracja to jestes Ty! <3
    naprawde. dzieki tobie jestem na diecie i nawet wczoraj bylam na siłowni!
    dajesz motywacje :)

    + masz instagrama? możesz podac? ;>

    pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  23. a ja zapraszam do mnie na konkurs do wygrania oryginalnie malowana koszulka mojego wykonania
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny poscik ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA http://anetaa010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog. Poruszył mnie ten tekst, bo jest prawdziwy. Obserwuję i zapraszam do mnie http://confines5.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  26. swietne inpiracje, lubie takie posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczne inspiracje :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  28. udanego występu życzę :) świetne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi to w ogóle z miejsca ruszyć bez inspiracji !

    OdpowiedzUsuń
  30. ten tekst ze zdjęcia jest super...:)
    super inspiracje:*

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham skarpetki Maffashion, te które ma na sobie! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak myślałam, że są tu zdjęcia margaret j :P Świetne inspiracje :))))

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne inspiracje.:P
    Zapraszam do obserwowania;http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. udanego występu oraz ferii życzę :)
    inspiracje świetne.. :) i ten cytat.. super.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Widać, że postarałaś się z tymi inspiracjami ;) jak zawsze czekam z niecierpliwością na kolejny post ;3
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. I love your blog is amazing

    Visit: http://trendybutterfly.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  37. Inspirations<33

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo trafne słowa na jednym ze zdjęć !
    mam nadzieję, że u mnie też ci się spodoba i również mnie zaobserwujesz :P
    a tymczasem zapraszam na mój pierwszy konkurs :D
    http://emfashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Super blog i ciekawe posty , zapraszam do mnie na
    http://bestfrendslmmk.blogspot.com/ . -.-

    OdpowiedzUsuń
  40. blondyna ma po prostu BOSKĄ spódnicę ze słoniami <333 zakochałam się chyba :)


    zapraszam do siebie: http://martaaros-simple-but-effective.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Super inspiracje! Dobry klimat.

    OdpowiedzUsuń
  42. jest już piątek a stylizacji brak :P

    Super inspir :)

    OdpowiedzUsuń
  43. inspiracje są cudowne :) mi też dziś już się zaczęły ferie więc troszkę się przez ten czas odpocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. inspiracje łykam:)
    i tęsknie do czasów kiedy człowiek miał coś takiego jak ferie;D

    pozdrawiam
    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  45. Niezła garść inspiracji :) Czekam na nową stylizację, swoją drogą stare są świetne.

    Byłoby mi niezmiernie miło, gdybyś zechciała dołączyć do powstającego http://girlyfightclub.blogspot.com/ Będę czekać ze zniecierpliwieniem! XOXO.

    OdpowiedzUsuń