poniedziałek, 18 lutego 2013

18022013: mix photos

1 wygłupy

I takim sposobem połowa ferii już za mną. Pomimo tego, iż nie robiłam nic szczególnego - ostatni tydzień był dla mnie ważny. Zakończyłam "pewną znajomość", widywałam się ze znajomymi, a w weekend pojechałam do Łodzi. Wczoraj nocowała u mnie Kinga, a dziś rano wybrałyśmy się na zakupy. Wiem już też, co będzie przedstawiał mój kolejny tatuaż, który mam nadzieję, że zrobię jeszcze przed wakacjami... Miłego oglądania zdjęć i filmików! :)

2 prowadzący 3 Basia i Konrad 4 dziewczęta 5 nasi szaleni chłopcy

6 tuż przed wyjazdem do Łodzi

7 karaoke: Kajetan Konrad Konrad 8 Paulina 9 Kajetan Konrad 10 karaoke cz. 2

11 dzisiejsze zakupy 12 czekoladowa babeczka 13 miły wieczór z Kinią 14 kurczak w sosie śmietanowo-koperkowym

15 próba generalna 16 ja Marlena 17 ja Wera 18 śpię 19 "jakie zdjęcie?!" 20 cała ekipa 21 dzieciaczki 22 ja Konrad 23 tak

24 wygłupy z Kinią

25 słitki w lustrze

26 BUZIAK!


10:20 - ludzie pierwotni


4:00 - seksapil 8:20 - Grease 

93 komentarze:

  1. uwielbiam Twoje mixy zdjęć <3

    OdpowiedzUsuń
  2. a jeśli można wiedzieć to gdzie bawiłaś się dokładniej w Łodzi w jakimś klubie?

    OdpowiedzUsuń
  3. a jaki masz już tatuaż? :)
    uwielbiam Twojego bloga, z niecierpliwością czekam na kolejny post :) xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 3 ptaki na lewej ręce :)
      Dziękuję ślicznie <3

      Usuń
    2. a masz gdzieś zdjęcie tego tatuażu? :) z chęcią bym zobaczyła :P

      Usuń
  4. Czekałam na notkę ;))
    Piękne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne zdjęcia ale gif jest przesłodki suuupppperrrr:)

    buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia! *.*

    Pozdrawiam Fashionfobia.blogspot :*

    OdpowiedzUsuń
  7. I really appreciate those personnal pictures of you :)


    http://Fashioneiric.blogspot.Com

    Coline !

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny zestaw fotek :) ja też planuję kolejny tatuaż przed wakacjami. A może nawet i dwa bo pomysłów mi nie brakuje ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne zdjęcia, inspirujesz;)
    pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super mix!

    :)

    Ps. U mnie na fanpage'u odbywa się właśnie konkurs! Do wygrania bony pieniężne na dowolną parę butów!
    Zapraszam

    xx

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy mix. w Grease jesteś najlepsza *,*

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam mixy, są takie inspirujące, a ty jesteś przepiękna!
    Zapraszam/

    OdpowiedzUsuń
  13. prześwietne te twoje wygłupy :D + ta czekoladowa babeczka.. ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe zdjęcia i cały MIX, jesteś bardzo ładna :>

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy post i świetne zdjęcia !

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. widać, że ciekawie spędzasz czas :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny mix;-)
    łaa, czekoladowa babeczka,mniammniam!
    + zdradzisz nam co będzie przedstawiał Twój nowy tatuaż?;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie zostawię to dla siebie :)) Kiedyś na pewno więcej o nim napiszę :)
      :*

      Usuń
    2. No to czekamy z niecierpliwością;-)

      Usuń
  18. O nie! Kot zostaje dla mnie XD
    A.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny mix, uwielbiam takie posty:) A.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny mix zdjęć :) Aż chce się oglądać!

    OdpowiedzUsuń
  21. można wiedzieć jaką znajomość, czy to za bardzo prywatne?

    OdpowiedzUsuń
  22. chodzi o znajomość z Marlena?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe zdjęcia ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam takie posty, ale Twój to mistrzostwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. co to za znajomość, no powiedz powiedz.. to dziewczyna czy chłopak, długo się znaliście/łyście?
    powiedz nam chociaż tyle!:*

    OdpowiedzUsuń
  26. bez mejkapu tragedia,u know

    OdpowiedzUsuń
  27. Haha fajne foty,nawet bardzo ;)!
    Dzieki za mile slowa, w najblizszym czasie wrzuce fajna niespodzianke, znowu w moro ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. SUCH FABULOUS PHOTOS!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaka Ty ładna jesteś :)
    Ferie lecą strasznie szybką ;(
    Zapraszam: http://annfashionandlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny mix zdjęć:) uwielbiam Twoją urodę:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ooo, jakie fajne mixy! :>
    gif prześwietny : )

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny mix! pozytywnie nastraja w ponury dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  34. co robiłaś w lodzi? :p

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaaa! Jaki miły komentarz mi napisałaś. Pozostaje mi bardzo szczerze podziękować. Co do posta stanowczo i z pełną odpowiedzialnością stwierdzam, że bezsensem będzie napisanie, że jestem fotogeniczna, Ty jesteś apetyczna ^^ :)

    Pozdro!
    Kamson.pl
    KamilPieciul.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wiidze ze wystep udany oraz weekend :d
    Ciekawi mnie juz ten tatuaz ,tez mam zamiar sobie zrrobic ale w maju. Chociaz mnie strasza ze bolii.:d
    Pozdrawiam Weer:*

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale genialna notka!! Czytałam chyba z 5 razy ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczna :* Dodaje do obserwowanych ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. Uhuhu, 6 dni ferii zostało tylko
    Szkoda, ze moje ferie sie skończyły miesiąc temu x.x
    Pozdrawiam!

    PS. Jaram się "śłitkami w lustrze" *-*

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne zdjęcia! bardzo fajny mix. ;D

    OdpowiedzUsuń
  41. swietne te zdjecia, i serducho mm :D

    OdpowiedzUsuń
  42. halowka czemu nie odp. na komy?

    OdpowiedzUsuń
  43. co generalnie tańczysz? :P słitki w lustrze najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  44. jesteś śliczna!! cytat z filmu bezbłedny chyba tez zaczne sie nim kierowac ;) zapraszam do mnie nowy post http://forward-pola.blogspot.com/2013/02/dla-urody-trzeba-cierpiec.html obserwujemy? :) buziaki pola

    OdpowiedzUsuń
  45. Z przyjemnością oglądam zdjęcia na Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. jakie natapirowane wlosy :D :O

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak sie nazywa ten chlopak z GREASE ten co "spiewa'?:)))

    OdpowiedzUsuń
  48. Skąd znasz Bodzia ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile się z nim znasz ? :)

      Usuń
    2. Poznałam się z nim jakiś rok temu, ale teraz razem trenowaliśmy do spotkania noworocznego ;)

      Usuń
    3. a jaki jest Twoim zdaniem ?

      Usuń
    4. Nie znam go na tyle dobrze, aby to stwierdzić :)

      Usuń
  49. świetne fotki *o*
    zapraszam www.childwithstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. a i jeszcze dodam że zaobserwowałam bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jestes strasznie ladna *^* I ogolnie, taka urocza!

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny blog <3
    Śliczne zdjęcia :)
    Obserwuję !
    zapraszam do mnie :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetnie że tak miło spędzasz czas:D
    Przyanjmniej się nie nudzisz :D

    OdpowiedzUsuń
  54. ty jestes z kajetanem?

    OdpowiedzUsuń
  55. no to jaka znajomość? jesteśmy Twoimi czytelnikami a Ty masz przed nami tajemnice?
    skoro piszesz coś na blogu to napisz coś więcej, bo zżera nas ciekawość

    OdpowiedzUsuń
  56. to ty spiewalaś w Grease?/KK

    OdpowiedzUsuń
  57. Robiłam wczoraj takie same babeczki-serca^^ hahaha;) Super zdjęcia i filmiki;)

    OdpowiedzUsuń
  58. super się prezętujesz na zdj <3

    OdpowiedzUsuń
  59. ale ty jesteś piękna :) XOXO

    OdpowiedzUsuń
  60. jesteś idealna do roli w Grease! :) perfekcyjnie zagrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  61. Nice post. I learn something totally new and challenging on sites I stumbleupon everyday.
    It will always be exciting to read through articles from other
    authors and use something from other sites.

    My weblog real facebook fans

    OdpowiedzUsuń