czwartek, 14 lutego 2013

14022013: little black dress


Ferie trwają, a ja dalej leniuchuję. Chciałabym zrobić coś kreatywnego, ale zwyczajnie moje miasto nie daje mi takich możliwości. Hmm... Mam nadzieję, że drugi tydzień moich ferii wykorzystam w jakiś ciekawszy sposób. Wczorajszy wieczór spędziłam w gronie świetnych ludzi, tak więc dziś odsypiałam do 15. Teraz wybieram się do taty, a Wam życzę udanych Walentynek :) 
Mała czarna to must have każdej kobiety. Ja swoją znalazłam 2 lata temu przed Sylwestrem w moodo. Najbardziej przyciągnęła mnie do niej cena - (uwaga!) 30zł! Dziś dobrałam do niej wzorzysty sweterek ze złotą nitką, zakolanówki, czarne koturny i czapkę mojego brata. Do tego dobrze znana Wam biżuteria w kolorze złota. Strój na imprezie sprawdzi się świetnie! :)






zdjęcia: Kuba Woźniak 
sukienka - moodo / sweterek - no name (sh) / koturny - centro / czapka, zegarek - no name / bransoletki - stradivarius, libellule

102 komentarze:

  1. Jak ja Ci zazdroszczę. Moje ferie już dawno się skończyły. Tak więc moje walentynki wyglądają mniej więcej tak: szkoła, lekcje, sesja tematyczna na bloga i napisanie postu. A co do stylizacji - jest naprawdę super. I ta czapa! :)

    BloggerkaMarta

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle zniewalająco! Wyglądasz przepięknie, bardzo w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Megamegamegamega<3

    OdpowiedzUsuń
  4. o, skoro świetnie się tam bawiłaś to jestem już pozytywnie nastawiona na dzisiejszy wypad.
    świetne zdjęcia, aż mam ochotę wybrać się na jakąś sesję zdjęciową. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. + przeczytałam twój opis w ramce "o mnie" i muszę przyznać, że również irytuje mnie mentalność Polaków, zazdrość jest niemal wszędzie widoczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylówka! ;)
    Czapka fajnie podkreśla całość:)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czapka fajnie się odbija w tym zestawie, podoba mi się! :)

    Mam wśród obserwowanych i zapraszam do rewanżu.
    www.poor-substitute-for-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. CHYBA ZNOWU CI SIE PRZYTYLO, COO?

    OdpowiedzUsuń
  9. Great outfit again! I love the sweater and beanie!

    OdpowiedzUsuń
  10. PIĘKNOTA!! :*:*

    ZAPRASZAM

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialnie wyglądasz ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie Ci w takich włoskach jak masz na tych zdjęciach;-)
    Sweterek mnie oczarował! jest naprawdę świetny!;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. znowu nuda !!! i te zęby !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. KOCHAM TWOJE WŁOSY! MOŻE ZROBISZ KIEDYŚ POST O PIELĘGNACJI I STYLIZACJI ICH?

    OdpowiedzUsuń
  15. masz piękną kurtkę, wyglądasz oszałamiająco <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz.:)
    masz niesamowicie zgrabne nogi.:) zazdroszczę.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak zwykle świetna stylizacja, uwielbiam zakolanówki:) A.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj rozumiem Cię, ja również w moim mieście całe ferie się nudziłam :(
    Ale ta nuda chyba dobrze Ci służy bo zdjęcia świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie wyglądasz <3
    i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Och kocham twoje posty i twoja stylowke.
    Nie przytylo ci sie . Anonim chyba oslepł:d
    Super czapa :*

    OdpowiedzUsuń
  21. jesteś piękna, masz śliczne stylizacje i dobre zdjęcia. czego więcej chcieć?

    OdpowiedzUsuń
  22. Mhhhm.:P Fajne fotki.:)
    http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bordowa czapka? Zawsze spoko ! Bardzo ciekawie :)

    ||DashingMay.blogspot.com||

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się bardzo ta czapka :D

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądasz jak lump! te włosy napuszone - tragedia!!
    a czapka jest straszna przypomina mi skarpetę...

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dla mnie sen to najlepsza możliwość na wykorzystanie ferii. Jak odpocząć to odpocząć :P
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. wow 30 zł za taką sukienkę, super okazja ;)
    wyglądasz jak zwykle zjawiskowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz :) a i mogłabyś jakoś w następnym poście może dodać zdjęcie tej sukienki ? bo ciekawi mnie ogólny wygląd jej ?? :) z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz! A butki... Mmmm tylko pozazdrościć;)

    OdpowiedzUsuń
  30. O jejku , jakie masz śliczne włoski :)
    I wgl. stylizacja twórcza i interesująca :)
    Zapraszam do mnie ^^
    http://zatrzymactechwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny strój, czapka znakomicie kontrastuje (:
    Moje ferie niestety się skończyły :(


    XX, elverka

    OdpowiedzUsuń
  32. Woooooow ta stylizacja jest świetna!Bardzo podoba mi się całość!W wolnej chwili zapraszam do mnie,a jeśli spodoba Ci się mój blog to zaobserwuj proszę,pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie wyglądasz, uwielbiam Cię :* mam nadzieję, że w ferię coś zrobisz z mojej galerii projektów :) chętnie to pokażę moim czytelniczkom :)

    OdpowiedzUsuń
  34. oddaj mi te nózie kobieto! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. you look so hot! love the hat! :)
    xo


    http://chessxo.com

    OdpowiedzUsuń
  36. love this outfit!
    your style is awesome, i'm following :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  37. Mała czarna to podstawowa rzecz w szafie każdej kobiety :)
    Fajne butki !

    OdpowiedzUsuń
  38. znowu świetnie wyglądasz, idealny zestaw;) nogi<3
    pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń
  39. mega! cudownie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny sweterek!:)
    ślicznie wyglądasz:)
    Ty jednak powinnaś być modelką!:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  41. Olśniewająco:) Ta czapka jest ciekawym dodatkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Masz faceta? I jak walentynki?:))
    Piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Walentynki przy winie i truskawkach w rodzinnym gronie :)
      Dziękuję! :)))

      Usuń
  43. bardzo fajnie to sie wszystko komponuje :D
    klik, do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie wyglądasz ,masz super stylizacje !;) Zostaje na dłużej;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. eh, cudowna. śliczny zestaw. :*

    OdpowiedzUsuń
  46. post o kosmetykach mial byc ;c

    OdpowiedzUsuń
  47. UWIELBIAM TWOJEGO BLOGA! :D
    chcialabym tak mega bardzo kiedys pojsc z Toba na zdjecia :P

    OdpowiedzUsuń
  48. aj, jak ja uwielbiam patrzeć na twoje stylizacje :)
    piękna jak zawsze! :*

    D.

    OdpowiedzUsuń
  49. Zawsze wyglądasz świetnie :)


    Pozdrawiam,
    KAMSON.pl
    KAMILPIECIUL.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Sweterek daje fajny efekt :>

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja swoją idealną małą czarną kupiłam rok temu na studniówkę :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  52. chciałabym poleniuchować :C
    świetne zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  53. dlaczego tak rzadko dodajesz posty?:((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam własnego aparatu, więc to pewnego rodzaju utrudnienie :) Jestem po części przez to zależna od innych, ale staram się jak najczęściej :)

      Usuń
  54. Jejku ! masz świetny styl, blog i jesteś prześliczna. Inspirujesz.
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Oh, you look gorgeous!:>

    Hugs,

    -Alessia

    http://stylist-diaries.blogspot.fi/

    OdpowiedzUsuń
  56. żółte królicze zęby, jakbym miała okazję zobaczyć cię na żywo, na pewno powiedziałabym ci to prosto w twarz ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i co by Ci to dało? Lepiej byś się z tym czuł/a? Jeżeli tak to wal śmiało :) Ja nie przepadam za swoim uzębieniem, ale to nie jest powód, abym zaszufladkowała się w domu :) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Właśnie chyba powinien.

      Usuń
  57. zapraszam do mnie na nowy post :>

    OdpowiedzUsuń
  58. Jak zawsze ciekawy zestaw :))
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Fantastyczne zestawienie! Wyglądasz powalająco :)

    OdpowiedzUsuń
  60. ja jeszcze swojej idealnej małej czarnej nie znalazłam, ale ty w swojej wyglądasz zabójczo!

    OdpowiedzUsuń
  61. Uwielbiam twojego bloga i mowie to bardzo szczerze. Jesteś piękna. Genialne zdj *,*
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  62. zaczynasz byc chamska jak kinga. nie czep z niej wzorcow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chamska? Staram się na wszystkie komentarze odpowiadać w "spokojny" sposób. Wiadomo - czasami nerwy puszczają - tym bardziej jak jest to nieuzasadniona krytyka, czyli po prostu hejty. Nie daję sobie w kaszę dmuchać, ale na blogu staram się tego nie okazywać :)

      Usuń
  63. sweterek fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Jejciu, jaka ladna z Ciebie dziewczyna : 3 Masz swietny styl!
    Obserwuje.

    CorpseBridee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. zdjęcia są piękne <3 wyglądasz idealnie! <3 cóż mogę więcej powiedzieć..
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetna stylizacja , najbardziej spodobał mi się sweterek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetna czerwona czapa! Obserwuję!
    Zachęcam do obejrzenia nowego posta, obserwacji i polubienia fanpaga.
    :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Fajna stylizacja. Świetny sweter! Dodaje do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  69. świetna mała czarna ! ten sweterek nadaje jej charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Love your outfit !

    http://gameofglam.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń