piątek, 8 lutego 2013

08022013: pink sweater


Próby, próby, i jeszcze raz próby. Tak mijają mi ostatnie dni. Od godziny 10 do 21 jestem na sali. Wszystko to za sprawą Powiatowego Spotkania Noworocznego, w którym już uczestniczyłam rok temu. Jak przejrzycie archiwum, na pewno znajdziecie zdjęcia z tego eventu. W tym roku na szczęście czeka mnie mniej wyjść na scenę, wszystko jest bardziej spontaniczne. Jak tylko fotki pojawią się w internecie, na pewno je tutaj pokażę :) Na szczęście dziś już występ (notka zaplanowana). Trzymajcie kciuki!
Spodnie, koszulę, buty, jak i dodatki doskonale już znacie. Mógłby to być kolejny stonowany zestaw, jednak tym razem chcę Wam zaprezentować jedną z niewielu kolorowych rzeczy w mojej szafie (na okres zimowy) - mianowicie różowy (w sumie to łososiowy) sweterek. Kupiłam go już we wrześniu, jednak idealnie nadaje się na chłodniejsze dni. Jest mega ciepły, milutki plus ożywia każdy zestaw. Uwielbiam go nosić do burgundowych spodni, czy też do zwykłych czarnych legginsów. Mam nadzieję, że Wam też on przypadnie do gustu :) 










zdjęcia: Kinga Majewska
spodnie - mohito / koszula, sweterek - h&m / buty - czasnabuty.pl / zegarek, czapka - no name / bransoletka - stradivarius

100 komentarzy:

  1. mam identyczny sweter, tylko biały, ale z sh: po prostu go uwielbiam :)

    w tych spodniach wyglądasz super.

    PS Właśnie zmyłam lakier, który bardzo- moim zdaniem- do Ciebie pasuje (pokażę do we wtorek!).

    Pozdrawiam i 3mam kciuki za występ.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek zdecydowanie wygrywa :) Super połączenie go z bordowymi spodniami ;d Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek jest piękny, sama bym taki przygarnęła :) Bardzo fajnie połączyłaś go z tymi spodniami + rewelacyjne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz, piękny sweterek do tego idealnie dobrane buty- to lubię:) A.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja, natomiast ten pomarańczowy sweter nie bardzo komponuje się ze całością :( pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek świetny. Stylizacja na plus. Tylko się nie rozchoruj od tego rozbierania, bo chcę nadal z taką samą częstotliwością oglądać Twoje stylizacje.


    Zapraszam:
    BloggerkaMarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliczny ten sweter <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten sweterek. Fotki jak zwykle fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, uwielbiam jak dziewczyna wygląda tak uroczo , dziewczęco i kocham białe bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. modelka jednej twarzy:/ i te zęby :D

    OdpowiedzUsuń
  11. sweterek,spodnie, koszula, buty wszystko mi się podoba!:)
    buziaki kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  12. jejciu ! super ten sweterek dawno go kupiłas ? Ile za niego zapłaciłas ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz <3 wspaniały kolor sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, jaki piękny ten sweterek!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. koszula, sweterek i dodatki są cuudowne ! :) rewelacyjnie wyglądasz w tym secie :) a ja znów nie mogę napatrzeć się na twoje paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie wyglądasz świetnie, jak najbardziej pasuje Ci ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz ;)
    Ślicznie ci w takich kolorach :D
    Jednak najlepsza jest koszula *-*

    OdpowiedzUsuń
  18. ile dałaś za sweterek?? jest boski po prostu <33

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz i Ty dobrze o Tym moja droga wiesz..
    Też noszę koszulę do spodni z wysokim stanem :) Bo to świetne połączenie i doskonale podkreśla figurę :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz naprawdę świetnie, buty po prostu urzekające (a tak na marginesie to zazdroszczę umiejętności chodzenia w takich litach po śniegu, bo ja nawet na płaskiej podeszwie wciąż się wywalam). Wszystko mi się tu podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zawsze wszystko super do siebie dobrane.
    Bardzo ładnie Ci w tym kolorku!;-)
    +Podziwiam Cię,że się rozbierasz na tym zimnnie ;-O

    OdpowiedzUsuń
  22. zwykły a ładny sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny sweterek, tak jak napisałaś ożywia całą stylizację;)

    OdpowiedzUsuń
  24. uroczo i drapieznie ;))




    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  25. How do you do that you're never cold !?

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline !

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładnie wyglądasz *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. Aaaaaaaaaaa!!
    Kocham cie coraz bardziej za kazdym nowym wpisem :d
    Co ty robisz ze jestes taka chudzinka?
    Zazdroszcze
    I powodzenia na wystepie :*

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne stylizacje :) najbardziej podoba mi się koszula i sweter c;

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie wyglądasz:) wszystko super.:)

    OdpowiedzUsuń
  30. czadowo kochana ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. genialnie wyglądasz, całość jest naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowny sweter i ogólnie mega fajne zdjęcia. :P Oo, to widzę, że ostatnimi dniami miałaś mnóstwo ciężkiej pracy. ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznie wyglądasz, ta koszula bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. W tego typu outfitach wyglądasz genialnie! Z każdym zestawem (choć są one proste) mam większą ochotę tutaj zaglądać. Rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  35. omg! what wonderful pictures! even though I hate winter I love the snow here in your pictures it just looks so amazing! and so does your outfit <3

    OdpowiedzUsuń
  36. ladnei :) zegarek, koszula, sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  37. rewelacja, fantyastyczne klimatyczne zdjecia, piekne
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*:*:*:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  38. jak zwykle - przecudnie. <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Spodnie bordowe z białą koszulą wyglądają cudownie ;))

    OdpowiedzUsuń
  40. PRZEPIĘKNIE! cudowny sweterek ;)
    buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny outfit! kolor swetra zdecydowanie "Twój" ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. O, widzę mój naukochańszy sweter H&M. Mam identyczny, lecz o bardziej intensywnej barwie ;)
    Genialny look

    OdpowiedzUsuń
  43. Kooochamy Twojego bloga! Polecamy każdemu kto potrzebuję ukojenia dla oka - zdjęcia w płatkach śniegu są prześliczne :)
    Świetna biżuteria.

    Pozdrawiamy cieplutko, Katania

    OdpowiedzUsuń
  44. ale pięknie wyglądasz <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Piekna jestes! trafiłam tu z look booka:)

    OdpowiedzUsuń
  46. I jak poszedł występ??
    Sweterek ma świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczny sweter *___*
    Wgl piękne zdjęcia :)
    Powodzenia x

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak Ty wytrzymujesz te zimna hah :) ?

    Ładnie, chociaż kolejny raz prosto liczę na coś bardziej emocjonującego proszę pani ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. cudowna stylizacja!
    sweterek jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny zestaw, niby prosty, ale uniwersalny :) Lubię, lubię, lubię ;d

    OdpowiedzUsuń
  51. Jestem tutaj pierwszy raz ale na pewno wrócę ;) Uwielbiam takie stylizacje !

    Pozdrawiam cieplutko ;))

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetna stylizacja:)
    Koszula jest mega <3
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  53. sweterek ma piękny kolor, ożywia cały zestaw!
    reszta jak zwykle idealna

    pozdrawiam
    http://joanna-ciechacka-cieszkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Genialna jak zwykle, uwielbiam Cię :)
    Zapraszam do mnie
    http://rainy-wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo ładne zdjęcia:) No i ten padający śnieżek dodaje im uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  56. hi dear,
    just found your blog :)
    it's great, following u now
    hope you do the same :)
    great outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Cały zestaw świetny<3 Szczególnie spodobała mi się koszula i czapka :3

    OdpowiedzUsuń
  58. załóż aparat na zęby, czy coś, bo wyglądasz fatalnie :(

    OdpowiedzUsuń
  59. POGNIECVIONBA KOSZULA ZAWSZE SPOKO ;****

    OdpowiedzUsuń
  60. śliczny sweterek, jestem za noszeniem kolorów zimą, aby się trochę ożywić. śnieg wygląda magicznie!

    OdpowiedzUsuń
  61. możesz mi powiedziec jakim cudem ty jesteś taka szczuplutka ? ćwiczysz? jesz coś szczególnego ?? wrodzone?

    rewelacyjnie wyglądasz zresztą jak zwykle ;)) !

    OdpowiedzUsuń
  62. SUPER! Bardzo mi się podoba.
    Świetny sweter. :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  63. świetnie :O :) piękne zdjęcia, no i oczywiście stylizacja :) bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  64. do twarzy Ci w tym sweterku :)))
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  65. Jasne, że przypadł do gustu, jest uroczy! :)
    świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  66. Czemu masz takie cienie/wory pod oczami? Taka Twoja uroda czy brak Ci witamin?

    OdpowiedzUsuń
  67. Trafiłam na Twój blog całkiem przypadkiem, ale stylizacje mnie od razu porwały.
    Ogromnie mi sie podobaja zestawy jak i zdjęcia, wszystko na świetnym poziomie! :)

    od razu dodaję do obserwowanych, zajrzyj tez do mnie

    buziaki, powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  68. bosko wygladasz:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Pięknie wyglądasz ;)
    Do twarzy ci w takich kolorach :]
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  70. Jakiej diety stosowałaś ,że tak schudłaś?

    OdpowiedzUsuń
  71. Genialna stylizacja,a koszula jest cudna !<3!

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo podoba mi się połączenie sweterka ze spodniami :)
    Cały zestaw super, jednak mimo wszystko robi mi się ziimno jak na Ciebie patrzę :)
    brrr :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Niesamowicie łączysz ubrania :) Godna reprezentantka mat-fizu :) (żeby nie było, że tylko human ma gust)

    OdpowiedzUsuń
  74. Lovely post and blog honey :) could we follow each other on GFC blogloving <3 let me know <3
    New post is up on my blog
    oxoxoxo
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  75. na 9 zdjęciu wyglądasz bardzo inteligentnie...

    OdpowiedzUsuń
  76. uwielbiam tego typu koszule i swetry! <3

    OdpowiedzUsuń