sobota, 30 marca 2013

30032013: London vol.2: PRIMARK


Tak jak obiecałam, dziś zdjęcia moich zakupów. Nie będę ukrywać, że bardziej w Londynie skupiłam się na buszowaniu po sklepach, niż zwiedzaniu. Wszystkie rzeczy pochodzą z Primarka. Dlaczego akurat stamtąd? Przede wszystkim CENA! Takiego sklepu nie ma w Polsce, więc korzystałam póki mogłam. Jakościowo ubrania może nie są najlepsze, ale dopiero to się okaże po paru praniach. Ja jestem jak najbardziej zadowolona i już nie mogę się doczekać, aż zrobi się trochę cieplej i będę mogła pokazać Wam zestawy z udziałem tych ciuchów. Mam nadzieję, że moje zakupy przypadną Wam do gustu :)

10£

ok. 3-5£

13£

5£

z 27£ przeceniona na 10£

ok. 3-5£

6£ / ok. 3-4£

9£ / 12£

opaska 50p / rajstopy 3£ / kolczyki 1£ / pierścionek ok. 2-3£ / bransoletka 1£


119 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy kupiłaś! Pierwsza bluza i spodnie w paski podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też chcę taką kurtkę! ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. wow zazdroszczę zakupów, ale nic straconego bo w mojej miejscowości w Niemczech gdzie mieszkam na stałe też jest ten sklep więc czekam tylko na chwilę aż tam się zjawię! :) wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boshe..jakie świetne zdobycze...już po tym co tu prezentujesz widać, że Twój styl jest już bardzo określony:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeej ♥
    Wspaniałe rzeczy! Wszystko mi się niesamowicie podoba! ♥

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bluza jest cudowna! :)) świetne zakupy, ale Ci zazdroszczę! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. sporo tych rzeczy kupiłaś, ale wydaje mi się, że opłacało Ci się, bo są na zdjęciu wyglądają genialnie. Nie mogę się doczekać kiedy je pokażesz na sobie:)
    Wesołych Świąt Ada!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i również życzę Wesołych Świąt! :)

      Usuń
  8. ten sklep jest świetny :) szkoda, że go nie ma w Polsce :c
    najbardziej podoba mi się bluza ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. creepersy ubóstwiam♥
    reszta ciuchów także jest świetna, szczególnie spodnie:d

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahh , przepiękne to wszystko :) Fajny kolorek ust :P

    OdpowiedzUsuń
  11. I love the brown leather jacket !

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie rzeczy są MEGA.
    bardzo podobają mi się spodnie i plecak, a kurtka po prostu super!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie cudne ciuszki!
    biżuteria też niczego sobie *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite nowości. Moje serce skradła ramoneska i jej cena! W przeliczeniu na złotówki kosztowała jakieś 40zł. Oddawaj. ;D

    BloggerkaMarta

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie pudrowa koszula najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. spodnie i plecaczek<3 świetne rzeczy, biżuterii też zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  17. już kocham Anglię! :o

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne ciuchy, sama mogłabym mieć je wszystkie ! :)
    Creepersy mam takie same i są świetne :)
    obserwujemy !

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszczę. :3
    Obserwujemy?
    http://ineedyoursoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurczę jakie śliczne rzeczy <3 Zazdroszczę wyjazdu :p

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne rzeczy i nawet nie drogie, będę miała okazję być w Londynie, więc chętnie wybiorę się do Pirmarku :)

    moreoftheworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ty i kuba jestescie razem????

    OdpowiedzUsuń
  23. mogłabyś mi tylko powiedzieć, czy Kuba chodzi do kościoła na Slowackiego, bo wydaje mi się, że widziałam dziś kogoś identycznego do niego i mnie ciekawość zżera czy to on:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Same cudeńka! <3 :))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne rzeczy! zazdroszczę wyjazdu do Londynu ;)
    świetny blog, obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaaaaaaaaaazdroszczę! Też chętnie wybrałabym się do Londynu ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. same cudeńka kupiłaś;) koszula i spodnie w pasy najlepsze<3
    pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super rzeczy :) Ja także napadłam na primark :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Widać,że zakupy się udały,a to najważniejsze! Czekam na stylizacje! :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurtka i spodnie rewelacyjne! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę Ci tego wyjazdu, naprawdę :)
    Świetnie rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna ta pierwsza bluza !
    pozdrawiam i obserwuję oraz życzę wesołych świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jej, ciuszki są naprawdę świetne! Teraz tylko czekać na zestawy, które stworzysz;-))
    Zazdroszczę kurteczki, która cenowo Ci się fuksła,hehe;-)
    + smacznego jajka Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  34. creepersy, aaa, prześwietne, marzę o nich! :>
    ta ramoneska tez fajna :)
    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  35. to wszystko co kupiłas w londynie?

    OdpowiedzUsuń
  36. o wow gratuluję wygranej!!! :) Najlepsze creepersy i plecak! Jak będziesz chciała kiedyś go sprzedać to od razu pisz do mnie :D Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne nowości zagościły w Twojej garderobie, czekam na stylizacje:) A.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten crewneck jest mega! No i crooksy, klasyk :) Dobre zakupy, pocztówke mi wyślij hahaha

    Pozdro, Life of a Propser

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję+liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zakupy ;)), podoba mi się Twój blog. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuję bardzo! skoro się podobało, to z pewnością zaplanuje dodanie kolejnego :)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne zakupy :)
    strasznie żałuję, że u nas nie ma tego sklepu :(
    dopiero we wrześniu będę miała okazję tam pobuszować, już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Koszule i spodnie po prostu ♥♥
    zapraszam: the-blackest-rosee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne zakupy zrobiłaś! szkoda, że takie Primarka nie ma u nas. ;c
    w każdym razie obowiązkowy przystanek jeśli pojadę do Anglii. :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Super zakupy :)
    Na pewno stworzysz z nich ciekawe stylizacje :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  46. daaaaalej, ubieraj to i cykaj foty, cudeeńka!

    OdpowiedzUsuń
  47. OO niee !! serce mi się kraja jak patrze na te ceny i piękne ciuchy !!!
    zazdroszcze!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jejku ! Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę. ;*

    OdpowiedzUsuń
  49. boooże, najlepsze! bluza i spodnie mi się podobają najbardziej, są przecudowne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  50. Bluza jest po prostu mega, sama chciałabym taką mieć.

    OdpowiedzUsuń
  51. cudowne :D
    wesołych świąt :D
    obserwujemy ? :d

    OdpowiedzUsuń
  52. ale szajs kupiłas.

    OdpowiedzUsuń
  53. ładne zdobycze ;) ja na szczęście Primark mam pod nosem, z jakością faktycznie nie najlepiej, ale są rzeczy, które się naprawdę długo trzymają, np. legginsy, paski, buty, z ciuchami trochę gorzej, ale zależy na co trafisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. tylko pozazdrościć :) świetnie.. czekam na stylizacje :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  55. bluza najlepsza !

    OdpowiedzUsuń
  56. odnalazlas sie w brytyjskiej rozmiarowce stanikow? ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Wowww... awesome purchases!!! I really love everything you bought! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on “GFC” (OBSERWATORZY)? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  58. ZAZDROSC MILIOOOOOOOOOON :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO <3 <3 <3

    B.

    OdpowiedzUsuń
  59. kim jest dla cb Kuba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej kim był dla mnie Kuba...

      Usuń
    2. co się stało?? :))

      Usuń
    3. jaki świat jest mały! Kuby, o którym mowa nie znam osobiście, ale byłam z nim na tegorocznym obozie we Włoszech. Mam pamięć do twarzy, poznałam go ze zdjęć z poprzedniego posta :) - Katt

      a zakupy, cóż tu dużo gadać, so amazing! *.*

      Usuń
  60. o rany, i ceny genialne, i ciuchy! marzę o creepersach *.*

    OdpowiedzUsuń
  61. jak ja Ci zazdroszczę tego wyjazdu do Londynu ! No ale zakupy udane widzę, w Primarku można całkem fajne rzeczy wyczaić:P

    OdpowiedzUsuń
  62. nie przyjaznisz sie juz z kuba?

    OdpowiedzUsuń
  63. Moja bliska koleżanka często bywa w Londynie i niemal wszystkie swoje ciuchy przywozi właśnie z Primarka - jakościowo świetne (mówię to na jej przykładzie), w sklepie duży wybór, a cena wprost powala!

    Ubrania troszkę nie w moim stylu, ale najchętniej skusiłabym się na bluzę z pierwszego zdjęcia oraz te czarno-białe spodnie w paski :)

    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  64. wow, fantastyczny blog! Zazdroszczę zakupów. Też jak byłam w Londynie poszłam do Primarka...no i trudno stamtąd wyjść, bo tam jest wszystko, a ceny są naprawdę tanie, porównując z innymi sieciówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  65. o rany kurtka z frędzlami jest megafenomenalnozajebista, chyba się zakochałam, będzie mi się śnić po nocach:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Omg! Kurtka z frędzlami :d zazdroscimy:p

    OdpowiedzUsuń
  67. OO , ale fajnie . Jak wyjadę do Londynu to zapewne nie opuszczę sobie zakupów w Primark :D

    OdpowiedzUsuń
  68. jejku ta kurtka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Nie mogę się doczekać stylizacji z tymi ciuchami :))
    Najlepsza bluza i creepersy :))

    OdpowiedzUsuń
  70. Jaaaa! Też chce do Primarku ! Wszystko co kupiłaś chętnie bym przygarneła. Wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  71. świetne rzeczy udało Ci się kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ale zazdroszczę Ci Lodnynu, pojechałabym raz jeszcze <3

    OdpowiedzUsuń
  73. Primark to jeden z największych skarbów Londynu ;D świetne zakupy, tylko pozazdrościć ;)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  74. Super blog i świetny post nie mogę się napatrzeć :)
    może obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  75. Super!! Gratuluję wygranej w konkursie ;)

    Pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  76. Słyszałem o tej firmie, ale nie miałem okazji kupić nic. Swoją drogą chyba troche zimno było w tym Londynie co?

    OdpowiedzUsuń
  77. Ale się obkupiłaś! Zazdroszczę łowów :D

    OdpowiedzUsuń
  78. kochanie wyglądasz niesamowicie :) świetnie , że mogłaś być w londynie :)
    powiedz mi, jak długo czekałaś na ogłoszenie ostatecznych wyników konkursu?
    odp. mi na moim blogu proszę<3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Wow, ile ciuchów kupiłaś!:O
    ZAKUPOHOLICZKA :D
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  80. Jeszcze raz musialabym zobaczyc te pieknosci ;)

    Zapraszam do mnie na nowy wpis: ilonastejbach.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. ooo nareszcie wróciłaś!
    wszystkie ciuchy są świetne, chciałabym kiedyś odwiedzić Primark :D
    Nie mogę doczekać się już Twoich stylizacji! *.*
    Pozdrawiam :*:*

    OdpowiedzUsuń
  82. Gdyby tylko kurtka z frędzlami była czarna mogłabym to określić jako zestaw marzeń (noo... może nie licząc koszul, które niezbyt do mnie przemawiają;)) Creepersy i dodatki - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  83. Jeeezu, wszystkie rzeczy są przecudowne : )) zazdroszczę *.*

    OdpowiedzUsuń
  84. Masz jakieś tatuaże? Jak tak dodaj zdj. : )

    OdpowiedzUsuń
  85. super rzeczy!
    pozdr i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  86. love your style ! would you want to follow each other on gfc and bloglovin???
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  87. Fantastyczne zdjęcia ! Miło się je ogląda:) Przypomina mi się moja wycieczka do Anglii :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Pierwsza bluza i kurtka z frędzlami to mistrzostwo <3

    OdpowiedzUsuń