środa, 6 marca 2013

06032013: LONDON!

http://soperlage.com/londynski-konkurs-perlage-rozwiazany/ (tutaj znajdziecie więcej informacji)

Kochani, dziś nietypowy post... Zacznę od tego, iż wygrałam konkurs! Tak - lecę do Londynu!!! Tak strasznie się cieszę. Wszystko zaczęło się od e-maila od jednej z czytelniczek mojego bloga. Zachęciła mnie do wzięcia udział - pomyślałam "czemu nie?". W 1 etapie konkursu liczyły się głosy, których udało mi się zebrać ponad 500(???). To wszystko za sprawą świetnych znajomych oraz Was - Czytelników bloga. Siedem osób z największą ilością głosów przeszło do 2 etapu, gdzie już wszystko zależało od jury. W jego skład wchodzili: Sławek Blaszewski (kostiumograf, stylista), Patryk Chilewicz (ohpatryk.pl), Bartek Żurowski (theowners.pl). Nie sądziłam, że uda mi się zdobyć główną nagrodę... Jeszcze raz Wam dziękuję!
Do Londynu lecę z Kubą, który zrobił mi zdjęcia konkursowe. Wylot już 21 marca. Zatrzymujemy się w stolicy na 3 noce. Czas mamy zamiar spędzić na zwiedzaniu - tyle ile nam się uda! Do tego obowiązkowo dochodzą ZAKUPY - jak na prawdziwą "fashion girl" (haha, ironia) przystało oraz spotkanie ze znajomymi, mieszkającymi w UK.
Kochani, co powinnam obowiązkowo zobaczyć w Londynie? Jakieś wskazówki? Polecacie jakieś tanie noclegi? POMOCY, bo sama chyba tego nie ogarnę! Buziaki!

Nadchodzę! :))))

108 komentarzy:

  1. gratulacje!! należało ci się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. JEJU ZAZDROSZCZĘ *.* GRATULUJĘ *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. jejuuuuu! no to gratulacje! :*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje!!!
    nie masz pojęcia jak się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale z ciebie szczęściara :p
    uwielbiam twojego bloga i twoje stylizacje, życzę miłej podróży <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje ;* A dlaczego Kuba a nie Kinga ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęściara :)) Mega zazdroszczę !:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, what a wonderful place
    beautiful photo

    Brazilian greetings
    http://newdaynewdress.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  10. głosowałam na cb :D
    zazdroszczę!!! ja nigdy nic nie wygrałam xD

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  12. GRATULACJĘ !

    Pozdrawiam, modefriends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaaaaak zazdroszczę...byłem już 2 razy w Londynie, uwielbiam to miasto :)
    A wieczorem u mnie pierwsza "stylizacja" hehe

    OdpowiedzUsuń
  14. bez hotelu? myslałam, ze to cały pobyt jest opłacony, ale dobre i to. Gratuluję :) Co do hotelu to Etap, tańszego z takimi warunkami nie znajdziesz.

    OdpowiedzUsuń
  15. wow !
    Z całego serca gratuluję i skrycie zazdroszczę ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i życzę udanego pobytu! Londyn to cudowne miasto. Osobiście zwiedzę je dopiero na wakacjach tego roku - 28.08-04.09 to mój london time, hah :D
    Zakupy obowiązkowo, też mam taki plan gdy już tam pojadę :D A w kwestii zwiedzania to wiadomo - Big Ben, London Eye, Picadilly, itp.
    Życzę bardzo udanego pobytu! Koniecznie daj notkę z recenzją po powrocie! :D
    U mnie nowy wpis, zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. nieee! ale ci zazdroszczę! to jest moje największe marzenie, żeby tam pojechać :( gratuluję, udanego wyjazdu! :>

    OdpowiedzUsuń
  18. o jej! gratulacje tak wspaniałej wygranej!
    życzę udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulację, byłaś tam najlepsza :) Zazdroszczę, przyślij chociaż kartkę z Londynu do TM. Statystyka teraz milionowa na blogu, co? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. gratulacje;) życzę miłego zwiedzania i niezapomnianej podróży;D
    pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń
  21. juzu.
    jak ja ci zazdroszczę
    Londyn heh marzenie;d
    ale należny ci się.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję, tylko pozazdrościć :)
    Na pewno czekają Cię trzy cudowne dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluję wygranej ;)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje! Świetnej zabawy!


    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Kuba za siebie płaci?:)) gratulacje!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bilety miał zapewnione, spaliśmy u ciotki, więc płaci tyle co i ja - zakupy, transport i jedzenie :)Dzięki!

      Usuń
  26. GRATULACJE! :D
    ekstra, sama chciałabym kiedyś się na taką wycieczkę do Londynu wybrać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. GRATULACJE!! to zdjęcie jest bombowe!

    OdpowiedzUsuń
  28. Od samego początku wiedziałam, że wygrasz :*
    Baw się dobrze :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wygralas konkurs i musisz sama zalatwiac sobie nocleg? :|

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję :*
    Ale należało Ci się, bo jesteś świetna!
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeszcze raz wielkie gratulacje!!!;-)
    Miłego pobytu;-*

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie na blogu zawital pierwszy fit, zapraszam do obczajenia :D

    LifeOfAPropser

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje, trzymałem kciuki od samego początku :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ada, jeszcze raz serdeczne gratulacje!!! :**
    Rób mnóstwo zdjęć :))

    OdpowiedzUsuń
  35. nie masz zapewnionego noclegu, zwiedzania, wyzywienia? to kiepska nagroda, bilety do anglii mozna miec za 80zl, a jak widac najdrozsze kwestie pozostawiono Tobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze bilety wyniosły ponad 900zł + do tego wykupili mi jeden główny bagaż, a wcale tego robić nie musieli :) Ja jestem zadowolona :)

      Usuń
  36. Super! Gratuluję! Baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ale Ci zazdroszczę !!! gratuluję kochana !!! przyślij mi kartkę :) całusy!!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. gratulacje, należało Ci się <3 + zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana, gratuluję! Udanego wyjzadu. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ale super ! Gratulacje ! :)
    ja jeszcze nie byłam nigdy w Londynie niestety...

    OdpowiedzUsuń
  41. Nice pics and post! do you want to follow eachother?
    I wait for you soon!

    Federica smartchicdietreadbooksandfly.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  42. Lovely pics!

    Kisses from:
    http://www.takeabreak94.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  43. eh, ja mialam wziąc udział w konkursie gdzie nagrodą był dwutygodniowy pobyt w Hiszpanii... ale dupa, nie wyszło przez nauczycielke ;/

    OdpowiedzUsuń
  44. tak czy inaczej - gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. "fashion girl"- czyżby jakaś aluzja?

    OdpowiedzUsuń
  46. Zazdroszcze, tez bym chciala.
    Wróciłam z blogiem. Zapraszam na wisienkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. po pierwsze gratuluję! po drugie hmm, bardzo ciężko polecić coś w Londynie, bo ile ludzi, tyle opinii ;) obowiązkowa sprawa to oczywiście te wszystkie London Eye, Big Ben, Westminster, Trafalgar Square, London Tower i Tower Bridge :) ja osobiście polecam wszelakie parki jakie staną na Twojej drodze (Hyde Park, Regent's Park, etc.), muzea, zwłaszcza Muzeum Figur Woskowych "Madame Tussauds", warto zajrzeć na Portobello Street (w sobotę jest tam świetny targ staroci) i koniecznie zajrzyj do Harrodsa (można poczuć się na prawdę wyjątkowo!) :) to chyba tyle, z zakwaterowaniem nie pomogę, bo zatrzymałam się u znajomych ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratulację ;))
    Pozdrów od mnie Londyn < 3

    OdpowiedzUsuń
  49. Koniecznie Muzeum Madame Tussauds, London Eye (świetny widok w nocy), Big Ben, Westminister, Tower Bridge, Tower of London i oczywiście Oxford Street.
    Co do noclegu to nie mam pojęcia. Poszukaj może jakiegoś malutkiego, taniego hoteliku, blisko centrum.
    Miłej podróży, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  50. Gartuluję kochana ! Kto jak kto , ale ty naprawdę zasłużyłaś na ten wyjazd :* czekam na fotorelację :*


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję wygranej ;) , uczyłam się w Londynie, miasto jest cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  52. zazdroszczę Ci jak cholera ! sama miałam jechać do Londynu w te wakacje, ale mama mi oznajmiła, że raczej nie da rady, więc podwójna depresja :<
    Ale udanego wyjazdu życzę, bo Londyn to przecudowne miasto !

    OdpowiedzUsuń
  53. słuchaj mam jeszcze pytanie, wygrałaś tylko bilety czy wszystko :DD ?

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratulacje , to zdjęcie było śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  55. gratulacje :). Moja rada- nie bierz za dużo rzeczy ze sobą bo gwarantuje Ci że będziesz miała problem ze zmieszczeniem wszystkich nowo nabytych ciuszków :D. Koniecznie odwiedź Aldgate East, jest tam pełno vintageshop-ów i chodzących inspiracji :)( niestety ceny są dość wysokie). Trzy dni to bardzo mało na zwiedzenie wszystkich ciekawych miejsc i zakupów wiec musisz się spiąć;p. A i oczywiście Pret a manger na śniadanie, obiad i kolacje <3

    OdpowiedzUsuń
  56. borough market, harrods, camden town, trocadero ( undergroundowa miejscówka dla tancerzy, schodzą się tam we wtorkowe wieczory), london eye, tower bridge i oxford street, soho, big ben i dużo dużo więcej ;p I może się miniemy na Camden bo ja tam jestem prawie codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja postanowiłam, że spróbuję i biorę udział w tym konkursie, co wygrałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję... baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  59. O matko, ale Ci zazdroszczę! :) Wykorzystaj ten czas jak najlepiej i przywieź ze sobą masę zdjęć, żeby się pochwalić.

    Gratuluję! ;*

    Zapraszam do mnie na naturalny, rozświetlający makijaż, metamorfozę w Victorie Beckham, wiosenny lookbook i wiele innych :)
    http://amelia-em.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. ale Ci zazdroszczę! gratulacje ogromne i miłego pobytu w Londynie! :3

    OdpowiedzUsuń
  61. łaaaaał gratulacje ty szczęściaro ! :D Tyle wygrać;_;

    OdpowiedzUsuń
  62. zero komentarzy. zazdrość? gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratulacje! Taka wygrana to marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  64. GDZIE ZAGINĘŁAŚ I GDZIE TWOJE POSTY ?? ;O

    OdpowiedzUsuń
  65. Niestety niczego CI nie polecę , bo nie byłam jeszcze w Londynie, ale gratuluję i życzę miłego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluję ! I życzę miłego pobytu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Super! Gratuluję, naprawdę Ci się to należy. Jesteś świetna <3
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ludzie posiadają marzenia. Każdy stara się je spełniać , dając z siebie sto ,a nawet sto jeden procent. Jedni blogują, drudzy robią zdjęcia,a trzeci marzą aby w końcu stanąć na nogi, zniwelować objawy wrodzonego porażenia mózgowego, niedosłuchu i wady serca . Dlaczego mamy nie pomóc ? przecież jesteśmy ludźmi, mamy uczucia . Taki los mógł się też przytrafić tobie, twojej siostrze,czy też bratu ,albo przyjaciółce,czy przyjacielowi. Nie pomógłbyś ? Myślę,że odpowiedź na to pytanie każdy zna. Jeśli już czytasz ten komentarz i chciałbyś się dowiedzieć jak połączyć pasję z akcją dobroczynną zapraszam po szczegóły na : http://wyroweruj.blogspot.com/p/charytatywnie.html (blog mojego brata). Tak, podróż dookoła Polski rowerem . Wszystko z zamiłowania do dwóch , szosowych kół i pomocy chorym.

    OdpowiedzUsuń
  69. Widziałam Cię wczoraj w kotłowni :), faktycznie czapka jest Twoim nieodłącznym elementem. :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  70. I have read so many posts concerning the
    blogger lovers but this article is truly a nice paragraph,
    keep it up.

    my page :: futanari picture

    OdpowiedzUsuń
  71. moje gratulacje !! taka nagroda to marzenie ^^ niestety nigdy nie bylam w Londynie wiec zadnych wskazowek nie udziele, ale z niecierpliwoscia czekam na relacje z wycieczki.

    OdpowiedzUsuń
  72. No nie, ale Ci się udało! Zazdroszczę i czekamy na relację! :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Po prostu żałosne. Prosiłas aby na Ciebie głosować, glosowalismy. Chciałas wygrać-wygralas. Powiedzmy sobie szczerze:głownie dzięki glosom swoich czytelników. A odkąd tylko dowiedzialas sie, ze wygralas, masz bloga totalnie w dupie. Napisałas jedna notke zeby sie pochwalić a tak to nic-od 3 tygodni. Rozumiem, przygotowania przygotowaniami, ale to chyba lekka przesada. 3 dni wyjazdu to nie tak dużo żaby nie moc napisac jakiejś notki. Jak dla mnie to wykorzystalas bloga po to, zeby wygrać. Tak to właśnie wyglada.
    I poza tym, w ogóle ta nagroda jest niezasluzona. Czarne legginsy- dostępne w niemal każdym sklepie, obecne niemal w każdej szafie. Dzinsowa kurtka -to samo. Jakis krótki t-shirt i czapka..to ma byc "londyńska stylizacja"? No chyba nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, takie same ubrania ja sama mam w swojej szafie. Powinna wygrać dziewczyna z numerem 3.

      Usuń
    2. 1. NIE ZAPOMNIAŁAM O WAS!!! ♥ Bloga na chwilę zawiesiłam, gdyż potrzebowałam przerwy. Nie miałam żadnego pomysłu na nową stylizację, więc nic nie dodawałam. Robienie na siłę zdjęć i udostępnianie czegoś, co w ogóle mi się nie podoba nie ma najmniejszego sensu. Co do wygranej - to decyzja jury. Moim zdaniem mało ważne jest to skąd pochodzi dany ciuch i czy jest dostępny dla innych - liczy się dobre połączenie. Notka z fotkami z Londynu na pewno w tym tygodniu :)
      2. To czemu nie wzięłaś udziału? :)

      Usuń
  74. Ada czekam na post !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  75. <3
    opowiadaj jak bylo i pokazuj zdjecia! a poki co przegladam wpisy i zdj na fb!:D
    xo

    OdpowiedzUsuń
  76. Trochę to dziwne, ze wygrałaś, nie pisze tego z zazdrości czy coś, tylko dziwię się jakim cudem miałaś więcej głosów od bardzie popularnych i znanych blogerów. Rozumiem, że masz przyjaciół, wszyscy Cię wspierali itd., ale przecie inni też mają. Podam tu przykład jednej z blogerek, która akurat zajęła 3 miejsce, DenynRose ma najpopularniejszy blog na pingerze, kilka milionów wyświetleń i pod każdym wpisem trzy razy więcej komentarzy. Więc jakim cudem wygrała dziewczyna z słabo znanego bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wspaniałych znajomych i czytelników - nie spodziewałam się, że aż tyle osób na mnie zagłosuje. Niektórzy moi znajomi przesyłali link do konkursu swoim znajomym i może stąd aż tyle głosów. Poza tym ostateczna decyzja należała do jury i ilość głosów nie była głównym wyznacznikiem :)

      Usuń
  77. Pretty nice post. I just stumbled upon your weblog and wished to mention that I have really enjoyed
    browsing your weblog posts. In any case I'll be subscribing to your feed and I am hoping you write once more very soon!

    Also visit my webpage ... maphacks

    OdpowiedzUsuń
  78. hmmm, mój komentarz nie ukazał się po raz kolejny... problem pochodzi ode mnie czy nie został po prostu przez Ciebie opublikowany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko, nic się nie dzieje ;) myślałam tylko, że mam jakiś problem z dodawaniem komentarzy :) faktycznie Ci się trochę tego do zaakceptowania nazbierało ;)

      Usuń
  79. Fajnieee !! Gratulacje <33
    Zapraszam do mnie http://wikusia27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Gratuluje !! < 3333 I dobrej zabawy < 33
    Zapraszam do sb : http://nothing-is-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Masz cudownego bloga!

    Obserwujemy ? :)


    Buziaki i Wesołych Świat :*

    OdpowiedzUsuń