czwartek, 24 stycznia 2013

24012013: Libellule



Kiedy w końcu skończy się ta zima?! Codziennie zadaje sobie to pytanie... Cieszę się, że w poniedziałek temperatura ma w końcu przekroczyć 0! Dziś z Kinią przeglądałyśmy już powoli oferty obozów letnich... nie mogę się doczekać! W szkole ciężki dzień - 2 sprawdziany. Jutro jeszcze tylko do napisania matematyka i upragniony weekend! Być może pojadę jutro na koncert do Łodzi, ale wszystko okaże się wieczorkiem :)
Na moim fanpage'u wspominałam już o małej paczuszce od LIBELLULE. Znajdowały się w niej 4 cudwone bransoletki, które dziś zapragnęłam Wam pokazać. Libellule to ręcznie robione bransoletki z kamieni naturalnych oraz modnych dodatków. Tworzone są dla ludzi nowoczesnych, którzy nie boją się manifestować swojego stylu. Bransoletki wykonywane są ręcznie z wysokiej jakości materiałów (kamienie naturalne, perły, srebrne dodatki próby 925, dodatki pozłacane 18K złotem). Ja jestem nimi zachwycona, a Wy?









zdjęcia: Kinga Majewska

spodnie, koszula - h&m / kurtka, naszyjnik - mohito / buty - centro / bransoletki (z krzyżem, biała, z dużymi kolcami) - LIBELLULE / bransoletka z ćwiekami - stradivarius / zegarek - no name

100 komentarzy:

  1. Faktycznie, biżuteria świetna!
    + kurteczka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. w takich nienapuszonych włosach i delikatnym makijażu Ci ślicznie (;

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem przyzwyczajony do ciebie w wydaniu bez mocnego makijażu, ale muszę powiedzieć, że jesteś bardzo bardzo ładna *Q*
    Outfit genialny a bransoletki bardzo ciekawe :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. JAKA ŚLICZNA *.*

    ŚWIETNE SPODNIE BĄDŹ LEGGINSY ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam cię za stanie w tym mrozie ;P Prześwietne bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne są *.*
    uwielbiam takie kolce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam już dość zimy. ;/
    Świetne spodnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem zachwycona bransoletkami i zakochana w spodniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jejuniu, ale ślicznie wyglądasz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. cudnie wyglądasz *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. masz naturalne proste włosy? czy prostujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prostuję, choć naturalne mam w miarę proste :)

      Usuń
  12. Piękna, zwłaszcza ta z krzyżem :)

    Jaki koncert i gdzie dokładnie?
    :3

    OdpowiedzUsuń
  13. bransoletki są piękne!
    cała stylizacja jak zawsze mega!:)
    ja też już nie mogę doczekać się końca zimy.. i w końcu wiosna! można się fajnie ubrać...:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjnie wyglądasz ! kurtka i spodnie sa super :) sama chciałabym mieć podobne spodnie, ale chyba na mnie nie wygladałyby tak dobrze jak na Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna fryzurka i żakiet; ))



    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. Ada pięknie Ci w prostych włoskach :*

    OdpowiedzUsuń
  17. ty w takiej kurtce chodzisz jak jest tak zimno ? :O
    zamarzłabym chyba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak można pomyśleć, że chodzę tak ubrana w zimę? To są tylko zdjęcia. Nie będę dodawała postów w kurtce zimowej, bo byłoby to zwyczajnie monotonne (mam tylko 2).
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  18. love the look and the photography :)
    looove
    xxxxxxxx share the feeling
    have a good thursday!
    @jimsandkittys

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie paznokcie do tej pory podobały mi u trzech osób: Barbary Streisand, Lany del Rey i u Ciebie. I świetna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz przepięknie :) A bransoletki faktycznie prezentują się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne spodnie i zegarek! Bransoletki również bardzo przypadł mi do gustu.
    Ach, nadchodzące wakacje... Również nie mogę się doczekać :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne spodnie, ciekawe wzory:) A poza tym to jestem wielką fanką Twojej urody;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie wyglądasz w śniegu <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Brakuję mi kolorów:( Ale wzór na spodniach jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak dla mnie wyglądasz po prostu ZAJEBIŚCIE! Uwielbiam takie czarno-białe zestawy i gratuluję wyczucia stylu! Jestem tu pierwszy raz, ale tak bardzo mi się podoba, więc dodaje do obserowanych ;)
    Pozdrawiam//

    OdpowiedzUsuń
  26. Nice outfit!

    Do u want to follow each other?

    Xoxo

    G.

    http://georgefashiondreamworld.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bransoletki są mega;) Spodnie też;) Wgl super zestaw;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne zdjęcia i super zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia ;) Spodnie podobają mi się najbardziej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. jak zawsze piękna ;) stylizacja świetna też jak zawsze ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. no własnie niech już ta zima sie skończy ;/
    Przepięknie wyglądasz podoba mi sie bardzo bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Perfect pants !
    But how could you not be freezing out dressed like this in the snow?


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline !

    OdpowiedzUsuń
  33. zima się skończy, to najgorsza teraz będzie tylko odwilż... ;x super stylizacja, a te bransoletki są bardzo ładne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ślicznie Ci w takim delikatniejszym makijażu i nienapuszonych włosach (;
    też bym chciała na Pezeta pojechać, ojej *,*

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow! I absolutely love this outfit!

    OdpowiedzUsuń
  36. twoje stylizacje są fajne, ale jak dla mnie brakuje w nich koloru ! :) W zimowych stylizacjach tylko biel i czerń, zaczyna to się robić już nudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, doskonale zdaję sobie z tego sprawę. Do tego zestawu mogłam chociaż założyć jakąś kolorową czapkę - od razu wszystko prezentowałoby się ciekawiej. Cały czas nabieram wprawy i mam nadzieję, że chociaż na wiosnę pojawi się u mnie więcej kolorów :)

      Usuń
  37. http://hallowkaa.blogspot.com/2013/01/20012013-old-skirt.html#comment-form
    na zdjęciach z tego posta masz prześwietne włosy, takie puszyste c: masz na to jakieś sposoby czy to po prostu z natury?
    a stylizacja jak zwykle trafiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pianka do włosów z Rossmanna + suszarka z dyfuzorem :) Na koniec parę machnięć prostownicą :P

      Usuń
  38. Bransoletka bardzo fajna i co najważniejsze oryginalna! Spodnie <3 Sama bym ich nie ubrała, chociaż bardzo mi się podobają i na tobie leżą świetnie. Chociaż kto wie, może akurat bym je ubrała ;D Fajnie to wygląda, że dół ma wzorki, a góra jest czarna. Sama jestem wielką fanką takich kombinacji ! Baaaardzo fajnieee ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. czasami klasyka bieli i czerni jest super :) przecież nie jest nudno, są wzorzyste spodnie i fajne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne spodnie, sama zaopatrzyłam się już we wzorzyste rurki, jak dla mnie idealnie pasują do nich koszule mgiełki w neonowych odcieniach;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne stylizacje!
    dzisiaj weszłam na Twojego bloga po raz pierwszy, ale wiem, że będę stałą czytelniczką *-*

    OdpowiedzUsuń
  42. świetna stylizacja :D odważne spodnie (dla mnie) :D

    OdpowiedzUsuń
  43. również czekam na koniec zimy, ale trzeba przyznać, że zdjęcia na tle śniegu wyglądają naprawdę pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Suepr spodnie. Heh mam takie same. Kupiłyśmy je za świetną cenę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Genialne spodnie :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ładniee

    +zapraszam do obserwowania (zrobie to samo)

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczne spodnie <33
    Bardzo proszę o wysłanie sms pod numer 7122 o treści J00397 .. w ten spozób zagłosujesz na mojego bloga, w konkursie na Blog Roku, bardzo byś mi pomogła, z góry dzięki Liczę na cb ! spacer-po-niebiee.blogspot.com
    Przepraszam za tego rodzaju spam, jednakże bardzo mi zależy, mam nadzieję że wyślesz sms :)

    OdpowiedzUsuń
  48. idealny zestaw!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo udany set :)
    biel i czerń to klasyka a dodatki tylko świetnie dopełniają całość !

    http://dainnty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. chyba bym zamarzła.... :D
    świetne ombre! bardzo naturalnie u Ciebie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  51. dziękuje :)
    gdzie jedziesz na oboz w tym roku :)?
    tez kiedys jezdzilam :D

    OdpowiedzUsuń
  52. znakomite zdjecia !
    a ty wyglądasz ślicznie
    i stylizacja świetna !

    pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne zdjęcia :)

    Obserwujemy? Ja już kliknęłam :).

    www.k-a-m-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczne włosy ! I jakie dłuugie paznokcie ! Zawsze marzyłam o takich ale strasznie mi się łamią ;( Świetny blog !

    http://sshakee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. fajnie ładnie klimatycznie !
    koturny są fenomenalne ! :D

    OdpowiedzUsuń
  56. też byłam 2 razy w BG :)
    polecam Hiszpaniee !:D

    OdpowiedzUsuń
  57. byłas na koncercie pezeta?

    OdpowiedzUsuń
  58. jesteś z kubą ?

    OdpowiedzUsuń
  59. hej, blog naprawdę świetny! podoba mi się twój styl i wgl + super zdjęcia!

    obserwuję z przyjemnością i pozdrawiam
    Violet

    OdpowiedzUsuń
  60. Tez sie ucieszylam jak sie dowiedzialam o tym spadzie temperatury :) zima wyglada tylko ladnie na zdj i przez okno :d

    OdpowiedzUsuń
  61. ahhh, oddaj mi te swoje bransoletki, uwielbiam je!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliczna!
    Świetnie ubrana!;) no i te Twoje pazurki <3 piękne;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetne spodnie! Mierzyłam wczoraj w jakimś sklepie podobne ale się srednio w nich czułam. Lecz nie spocznę dopóki nie znajdę idealnych ;-)

    zaraszam theladyaleks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. jesteś nieprzyzwoicie piękna!*_____*

    OdpowiedzUsuń
  66. świetnie wyglądasz:)fajnie tu u Ciebie:) obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Heloooł
    prześliczny zrobiłas wygląd bloga...naprawde fajny
    co do notki to wydaje mi sie ze jestes ciekawą osobą i świetnie piszesz
    zaraz zaobserwuję bo warto

    tradycyjnie ZAPRASZAM do mnie- DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń