sobota, 12 stycznia 2013

12012013: black dress


Choroba dopadła i mnie... Wczorajszy wieczór spędziłam u babci i tak kiepsko się czułam, że o godzinie 20 byłam już w łóżku. Dziś rano musiałam wstać na zajęcia taneczne i jakoś przetrwać te dwie godziny na sali gimnastycznej. Po treningu przyszłam do domu, wzięłam prysznic, wyszykowałam się i zrobiłam z Kinią zdjęcia. Przez pogodę na dworze jeszcze bardziej się doprawiłam, ale obiecałam sobie, że nie zaniedbam bloga i słowa dotrzymałam. Obecnie siedzę z kubkiem gorącego mleka i pudełeczkiem pysznych ciasteczek, które upiekłam w czwartek. Mam nadzieję, że do poniedziałku jakoś się wykuruję...
W dzisiejszym outficie główną rolę odgrywa sukienka, którą zakupiłam (uwaga!) za 20zł w secondhandzie. Na początku nie byłam do niej optymistycznie nastawiona ze względu na rękawy - jednak po pewnym czasie i do nich się przekonałam. Założyłam ją na Wigilię, choć moim zdaniem świetnie też nadaje się na jakąś imprezę karnawałową. Do tego obowiązkowo lity i złote dodatki. Zdjęcia jakością nie powalają, ale liczę na to, że w jakiś sposób Was zadowolą.







zdjęcia: Kinga Majewska
sukienka - new look (sh) / buty - czasnabuty.pl / pasek - mohito / zegarek, kolczyki - no name

90 komentarzy:

  1. No co Ty :) baaardzo ładne masz te zdjecia :) zawsze ślicznie wychodzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna sukienka, a te buty to ja Ci kiedyś zabiore:) świetnie wyglądasz, Tobie to wszystko pasuje! pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna ta sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczna jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz :)
    Jesteś piękna *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna sukienka :D ja również upolowałam ostatnio czarną kieckę w sh ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie!!!

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. ;O
    wyglądasz rewelacyjnie, olśniewająco, po prostu znakomicie !
    Sukienka jest ekstra, udało Ci się z tym zakupem ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog, zapraszam do mnie :) http://iffy-w.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. I like the dress and boots !


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline !

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcie drugie od dołu jest cudowne! Z resztą co ja się oszukuję, wszystkie takie są!

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka Adrianna piękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. to się nazywa poświęcenie :) jako czytelniczka czuję się naprawdę doceniona! wracaj do zdrówka!

    nie będę Ci tu pisać, że ładna jesteś, że zgrabna itd., bo to się robi nudne :P

    pochwalę tylko piękne paznokcie i spytam: sama robisz sobie makijaż? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz :) Fryzurę masz boską!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka z Ciebie ładna dziewczyna. Zazdroszczę :)
    Wszystko dobrane jak najbardziej odpowiednio :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz;)
    Nie wiem czemu, ale przypominasz mi Nataszę Urbańską ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyglądasz, sukienka jest z sh? jest świetna!! fajnie podkreśla figurę i świetnie się prezentuje! :) A.

    OdpowiedzUsuń
  18. Znalazłam bardzo podobną sukienkę w sh, swoją drogą ta Twoja jest cudowna, tylko miała bardziej przezroczyste rękawy i była gładka, ale właśnie te rękawy mnie zniechęciły i zrezygnowałam, a teraz żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dzisiejsze zdjęcia genialne !

    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  20. Własnie te rękawy nadają sukience uroku :) Swietne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny Blog <333

    zapraszam do mnie :
    welovekostecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie zmarzłaś aby na tym mrozie? ;)
    Co do stylizacji - boska;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Co Ty mówisz? Ta sukienka jest fantastyczna.. Rękawy dodają elegancji.. I te błyszczące kropeczki.. Prześlicznie Ci w niej:)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna jesteś *_* masz zajebiste nogi <3

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna jest ta sukieneczka, zazdroszcze ci !

    OdpowiedzUsuń
  26. black & gold <3
    sukienka świetna, nie wierzę że z sh :o

    OdpowiedzUsuń
  27. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 165 Countries and 8790 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    Hello! Po wizycie na swoim blogu, zapraszam do nas dolaczyc w "Blogspot Miedzynarodowego Spisu"
    Do tego jest bardzo proste, wystarczy postepowac zgodnie z naszym blogu, wpisz swój kraj, adres URL bloga, a bedziesz automatycznie zintegrowac sie z listy Country.
    Mamy szczescie byc na platformie Blogspot, który oferuje mozliwosc wypowiedzenia sie na swiat, aby podzielic sie z nami rózne pasje, moda, obrazy, grafiki, zdjecia, wiersze wiec beda w stanie znalezc w innych krajach ludzie o podobnych pasje.
    Mysle, ze ta wspólnota moze równiez Cie zainteresowac.
    Milego dni z nadzieja, ze mozna sledzic nasz blog "Directory".
    Po zatwierdzeniu do nas dolaczyc, otrzymasz odznake
    Pozdrawiam
    Chris
    Aby dowiedziec sie, kliknij na ponizszy link:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Dress is amazing. It all looks so great on you. :)
    Would you like to follow each other. Follow me and i'll be happy to follow you back. :)
    http://jonnessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny post, świetne zdjęcia, świeeetnie wyglądasz :)) ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi się zdjęcia podobają , jestes bardzo fotogeniczna <3 super kiecka

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się stylizacja, jest piękna w swej prostocie.
    Zdrowia życzę !

    Ps. Odwiedzałaś mojego bloga, którego prowadziłam z koleżanką, a teraz stworzyłyśmy 2 osobne, więc zapraszam także na mój : http://eternally-stylish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wlaśnie, że zdjęcia powalają!! <3 Ale Ci się udało kupić sukienkę! Cudowna <3
    PS: Podziwiam, że tak wytrzymałaś na zewnątrz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepięknie wyglądasz, jesteś śliczna i genialna ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Twoj czarny strój na tle białego śniegu wygląda przecudownie.nader !!

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaka piękna! Cała sesja jest boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podobają mi się twoje włosy! <3 Ślicznie Ci w tej fryzurze ;D Makijaż i zdjęcia też są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. cudowna perełka z sh ! genialnie w niej wyglądasz :)

    zapraszam do mnie : http://dainnty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. cała mama jesteś

    OdpowiedzUsuń
  39. love love love your oufits!!!!!!
    Do you want to follow each other? :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nice outfit!
    Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  41. ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach, sukienka jest ładna, ale jak to mówią ważne jaka kobieta ją nosi=) także to Ty dodajesz uroku tej stylizacji:)
    Pozdrawiam Słonko:*

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudo! Jakoś wszystkich teraz dopadają te choroby ;/ Rękawy są bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  43. muszę wreszcie przejść się też do jakiegoś sh, może coś fajnego upoluję :D super sukienka

    OdpowiedzUsuń
  44. zdjęcia są cudne a Ty wyglądasz wspaniale ;)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  45. wracaj do zdrowia
    piękna sukienka, aż trudno uwierzyć, że z sh

    OdpowiedzUsuń
  46. swietny outfit ;) zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. nieee no, przestaje ogladać blogi bo się coraz bardziej dołuje.. urgh, z bloga na bloga dziewczyny są coraz ładniejsze i szczuplejsze. W sumie idealna terapia gdy poczuje się za pewnie.

    Co do stroju, to bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  48. czy jak się odchudzałaś, to spodnie masz teraz o wiele za duże :P ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :P Dzisiaj musiałam kupić nowe burgundowe spodnie bo moje stare (pojawią się jutro w poście) już na mnie wiszą :P

      Usuń
  49. świetnie wyglądasz, rewelacyjne zdjęcia! ;)
    oj, to zdrowiej, ja też chora utknęłam w domu z herbatą. ;c

    OdpowiedzUsuń
  50. fenomenalnie się prezentujesz;)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  51. świetnie leży na tobie ta sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ojej, jestem tu pierwszy raz, ale pod wrażeniem. Świetnie wyglądasz! I gratuluję zdobytej sukienki, dobrze ci w czerni. ~Justyna

    OdpowiedzUsuń
  53. czerń to Twój kolor! plus mega podziw za Twoje dokonania z poprzedniego postu, gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jesteś prześliczna, wyglądasz idealnie w tej sukience <3

    http://needyesterday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Genialnie wyglądasz na zdjęciach - jesteś przeeefotogeniczna! <3

    OdpowiedzUsuń
  56. przeslicznie, tak kobieco!♥ pieknie,pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  57. Widać że lubisz czerń ! Całość pięknie się prezentuje .

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale Ty masz śliczną buzię i włosy, i wgl jesteś cała cudowna! :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Jakich kosmetyków używasz do twarzy? (pudry, fluidy itp.. ) naprawdę bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się niebawem zrobić o tym notkę :)

      Usuń
  60. MAM takie pytanie gdzie najczęściej chodzisz do lupeksów w tomaszowie :D
    A W ogóle śliczna ty jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio strasznie się rozleniwiłam i głownie wchodzę do Good Price na Niskiej (niedaleko mieszkam). Polecam też ciuchy na rynku, na Jana Pawła (za Bodziem), na Polnej oraz na Jerozolimskiej.
      Dziękuję bardzo! <3

      Usuń
    2. Ja bardzo dziękuje świetny blog]

      Usuń
  61. świetne połączenie kolorów;* i śliczne zdjęcia oczywiście;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Sorry, że to powiem, ale co Ty masz w głowie? Blog jest dla Ciebie ważniejszy od zdrowia?
    Równie dobrze, te super artystyczne zdjęcia mogłaś zrobić w domu, czy na klatce schodowej i nikomu by to nie przeszkadzało, jeżeli tylko chciałaś pokazać sukienusie, która ledwo co Ci zasłania... Zresztą to nie tyczy się tylko tych zdjęć.
    Jeszcze robione w plenerze, przy jakiś -5 stopniach... No po prostu gratuluję racjonalnego myślenia. A później będzie płacz i zgrzytanie zębami. Nie zdziwię się jak się poważnie rozchorujesz, bo normalni ludzie w zimie się nie rozbierają z ciepłych ubrań przeznaczonych na wyjścia na zewnątrz, czyt. kurtek czy płaszczy. Lepiej byś dla czytelników zrobiła pokazując takie stroje z udziałem okryć wierzchnich niż teraz.
    Pozdrawiam, Madzia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Madziu!
      Blog dla mnie nie jest ważniejszy od zdrowia, dlatego też fotki trwały mniej niż 10 minut. Zdjęcia w domu czy na klatce, hmm. Ja pokazuje czytelnikom zdjęcia takie, które ja sama mogłabym oglądać na innych blogach. Tu nie chodzi tylko o ciuchy i samą moją osobę - równie ważne jest miejsce, gdzie zrobiłam zdjęcia, jak i ich późniejsza obróbka. Te wszystkie czynniki mają tworzyć całość, z której muszę być zadowolona.
      A o zdrówko już tak martwić się nie musisz - dziś czuję się o niebo lepiej. Stroje z udziałem okryć wierzchnich? Posiadam zaledwie 4 kurtki zimowe, z czego tylko we dwóch chodzę. Mogłoby być trochę nudno - nie sądzisz?
      Pozdrawiam również.

      Usuń
  63. Jesteś taka fotogeniczna i śliczna!!<3
    pięknie wychodzisz na zdjęciach:))

    OdpowiedzUsuń
  64. Great look and pictures, great blog as well!;)

    OdpowiedzUsuń