środa, 19 lutego 2014

19022014: my 1st make-up

Cześć Kochani! Wracam po małej przerwie. Tyle się u mnie dzieje, że nie mam kiedy tu zajrzeć. Powoli ruszyły moje przygotowania do matury (tak, dopiero teraz!), byłam ostatnio parę razy w Warszawie (w piątek jadę znowu - tym razem w konkretnym celu, ale o tym niebawem), już trzeci raz brałam udział w Powiatowym Spotkaniu Noworocznym (3 dni wyjęte z życiorysu), a nade wszystko straciłam mojego największego przyjaciela, który towarzyszył mi od 7 roku życia (pokazywałam Wam go tutaj - http://hallowkaa.blogspot.com/2013/12/19122013-stradivarius-pullover.html). 
Mam nadzieję, że podczas piątkowej wizyty w stolicy uda mi się zrobić zdjęcia zestawu, których dawno już tu nie było. W ramach pocieszenia zostawiam Was dziś z moim pierwszym filmikiem makijażowym (jest w ogóle takie słowo? :D). Nie wyszedł on idealnie, a to ze względu na stary komputer, który nie chciał ze mną współpracować. Aparat to zwykła cyfrówka, więc jakość też nie jest super wysoka. Polecam mimo wszystko obejrzeć w HD. Dajcie znać, jak Wam się podoba. :)


pędzle i zegarek: http://rosewholesale.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz