sobota, 14 grudnia 2013

14122013: PERSUNMALL.com

BOKKA - PARIS (warto przesłuchać)

Zawsze mam problem z napisaniem pierwszego zdania. Zaczynam się blokować, gdyż mam wrażenie, że nie będę w stanie przekazać Wam wszystkiego, co bym chciała. W mojej głowie nagle powstaje pustka, którą ciężko przezwyciężyć. 
W dzisiejszym poście chciałabym Wam bardzo podziękować. Po długiej przerwie ponownie zostałam ciepło przyjęta, daliście mi siłę. Po części dzięki Wam znajduję się w tym miejscu, a nie innym. Ostatnio dużo więcej się uśmiecham, jestem życzliwa i cały czas się zmieniam. Wydaję mi się, że w końcu zaakceptowałam samą siebie, nawet polubiłam. Każda moja mała podróż, każdy wyjazd daje mi ogromnego kopa do działania. Wokół mnie nagle pojawiło się mnóstwo wspaniałych ludzi, ludzi z pasją. To naprawdę niesamowite. Czuję, że to mój czas; czas, który muszę w pełni wykorzystać i nie zmarnować danej mi szansy. Chciałabym pójść na studia powiązane z modą, może dziennikarstwem, mediami. Chcę zaryzykować, robić w życiu to, co sprawia mi przyjemność. Jeżeli znacie jakieś ciekawe uczelnie, na których mogłabym się rozwijać właśnie na tych płaszczyznach - śmiało doradzajcie. 
Jeszcze jedna kwestia. Dostałam ostatnio dwa komentarze, które dały mi do myślenia. Wynikało z nich, że trochę Was zaniedbuję, za mało piszę. Uwierzcie, że staram się, aby każdy post był perfekcyjny, utrzymany na jakimś tam poziomie. Zaczęłam wyznawać zasadę, że czasami mniej, znaczy więcej. Na moim instagramie oraz FP informuję Was, co u mnie. Tutaj chcę, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik. Liczę na Waszą wyrozumiałość. 

Teraz chciałabym Wam przedstawić świetny sklep, jakim jest PERSUNMALL.com. Oferuje on rewelacyjne ciuchy, dodatki oraz buty w przystępnych cenach. Myślę, że każda z Was znajdzie tam coś dla siebie. Sklep ma ponad 5letnie doświadczenie w branży odzieżowej, więc dokładnie wie, jak zaspokoić pragnienia klientów. Ich ciuchy zdobyły już uznanie od klientów z Ameryki, Wielkiej Brytanii, Australii, Azji itd. Obecnie ich ubrania są wysyłane do ponad 200 krajów i regionów. Ich misją jest dostarczanie najmodniejszej odzieży do wszystkich zakątków świata. 













13 komentarzy:

  1. Oo sweterki ekstra mają :)
    Fajnie, że znowu tu jesteś. Ważne, żeby robić to, co się lubi! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. masz perfekcyjny styl i uwielbiam to, jak piszesz :)
    świetne rzeczy *.*

    Dots & Laces

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile idą rzeczy z tej strony? Trzeba płacić za przesyłkę czy jest darmowa? Jak można dokonać płatności?
    Byłabym Ci bardzo wdzięczna za pomoc. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczy powinny być dostarczone od 6 do 20 dni roboczych (w zależności od przesyłki) - ja czekam na paczkę, więc dopiero niebawem będę mogła napisać, czy jest tak rzeczywiście. Przesyłka jest płatna - możliwość wybrania tańszej i droższej opcji. Płatność za pomocą karty kredytowej lub debetowej - więcej info znajdziesz na stronie :) Mam nadzieję, że pomogłam :)

      Usuń
  4. Śliczne sukienki *-*
    uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. rozowy plaszcz jest FATALNY...

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super ze wrucilas :)
    swietne propozycje ciuszkow.
    moze maly post o tym jak utrzymujesz tak swietna forme, prosze :)
    pozdrawiam Bozenka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, ciężko mi pisać o diecie i żywieniu, skoro ostatnio przestałam na to zwracać szczególną uwagę. Po prostu siebie polubiłam i jakoś nie tyję. Nie wiem jak to możliwe przy ilości słodyczy, które pochłaniam :P
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. czasami dobrze być perfekcjonistką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie kupiłaś sukienkę na poprawiny ? mogłabyś podać link :)

    OdpowiedzUsuń