wtorek, 5 czerwca 2012

05062012: in bulgaria


Hej!
Przepraszam za takie zaległości, ale miałam mały problem z dostępem do internetu. Jestem już w Bułgarii i przez kilka pierwszych dni internet ze mną nie współpracował.
Sunny Beach - cudowne miasto! Mieszkamy w samym centrum, na 5 piętrze wielkiego apartamentowca. Mamy ogromny taras, z którego widać morze promenadę, wesołe miasteczko - ogółem "niezasypiające miasto". Pogoda marzenie - 32 stopnie w cieniu. Klub na klubie (jutro wyruszam do jednego z nich). Woda w morzu cieplutka. Aż nie wierzę, że tu jestem! Jak pomyślę o tym, że moi znajomi chodzą teraz do szkoły, a ja leżę, opalam się i pije pyszne drinki - jestem w siódmym niebie!
Przed wyjazdem kupiłam kostium, szorty, bluzkę i okulary na wyjazd. Pokażę wam je - jednak ostrzegam! Jakość nie jest za dobra - zdjęcia wykonane telefonem. Pod koniec wyjazdu pokażę wam więcej zdjęć, wykonanych porządnym aparatem! :) Może nawet nagram jakiś filmik pokazujący uroki Bułgarii.
Odnośnie filmiku - nagrałam wczoraj jeden na tarasie. Jakość jest tragiczna, gdyż nagrywałam go na szybko kamerką w laptopie. Na dodatek nie miałam mikrofonu, więc musiałam użyć słuchawek z telefonu. Dlatego jeżeli chcecie cokolwiek usłyszeć - proponuję odsłuchać filmik w słuchawkach :)

przed wyjściem na plażę

bluzka h&m, szorty cubus, kostium h&m, okulary NY

galaxy nails, pastele, galaxy samochód Maksia, widok z tarasu



+ drugi :) 

12 komentarzy:

  1. byłam tam w wakacje i do tej pory jestem zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byłam. Ale tyłka mi nie urwało :p Nie że jestem jakaś wybredna bo taam wszystko jest takie 'zrobione' ale moim zdaniem są ładniejsze miejsca. Oczywiście to tylko moja opinia. Zazdroszcze Ci drineczków, klubów i słońca chyba najbarddziej ! *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. na filmiku nic nie widać.. nie słychać twojego głosu bo wstawiłaś muzykę. Ale tak poza tym to fajnie fajnie. Zazdroszczę!:) miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie sa ja sie pytam moje pozdrowienia i Wozniaczka ?!

    OdpowiedzUsuń
  5. ile już schudłaś??

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne okulary i widok z tarasu *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę podróży! świetny kostium!
    spoon-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń