środa, 9 maja 2012

09052012: believe in yourself

Hej! Postaram się teraz częściej dodawać posty. Pod ostatnim wpisem było wiele pozytywnych komentarzy, które były dla mnie wielkim zaskoczeniem! Udowodniliście mi, że ktoś tutaj jeszcze zagląda!
Jeżeli chodzi o dzisiejszy dzień, to nic ciekawego się nie wydarzyło. Powinnam pójść do szkoły, jednak pozostałam w domu. Pospałam do 12, wzięłam prysznic i poszłam po mojego braciszka do babci. Następie zrobiłam obiad, po którym nie mogę się ruszać. Dzisiaj w menu znalazły się szaszłyki z piersi z kurczaka, cebulki i ogórka. Drugim wariantem była pierś z kurczaka posmarowana przecierem pomidorowym, granulkami z serka wiejskiego, mozzarellą oraz posypana bazylią i oregano. Uwielbiam eksperymentować w kuchni! Pomyślałam, że może filmik, który nakazujecie mi nagrać był związany z moimi kulinarnymi poczynaniami w kuchni? Nagrałabym dla was, jak robię jakieś pyszne i proste danie? A może znów jakiś wspólny filmik z Kingą i jakieś nasze taneczne umiejętności? Co wy na to? Napiszcie pod tym postem co mam dla was nagrać, bo mi pomysłów brak.
Zaraz uciekam spotkać się z dziewczynami. Do tego jakieś piwo i masa śmiechu! A dla was kilka zdjęć!
napis, który widnieje u mnie na ścianie

głupoty

ostatnio moje ulubione

spodnie - h&m bluzka - NY kurtka - mohito buty - chińczyk bransolety - house

kolczyki - house



BUZIAKI!!!

17 komentarzy:

  1. lubię,lubię,lubię. kurtka!<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia..
    nowy post u mnie.zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. dobra podróż nie jest zła!

    OdpowiedzUsuń
  4. dzieki:) dawaj wszystko:) tańcz gotując :D hihih

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. orginalność moja droga, belive in yourself:) to bylby hit:D Dodałam do obserwowanych:)

      Usuń
  5. Polecam wypróbować ten peeling, gwarantuję, że nie pożałujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no Ada, mogłabyś mi coś ugotować :D wiesz,że ja głodomor jestem :D

    OdpowiedzUsuń